ben sinds kort in het beztit van een dedra 1.9td echter de automatische airco zet de fan op vol vermogen en koelt niet wie weet de oplossing
tevens doet de toerenteller het alleen als hij er zin in heeft
wie kan mij helpen met enige tips
derdra airco en toerentellet
Re: derdra airco en toerentellet
Las jouw oproep.
Heb je reeds antwoord? Ook mijn airco (dedra 1.9 td) koelt niet.
Groeten, Frans
Heb je reeds antwoord? Ook mijn airco (dedra 1.9 td) koelt niet.
Groeten, Frans
Re: derdra airco en toerentellet
Als de toerenteller happert is dit waarschijnlijk een onderbreking in een stekker.
De toerenteller wordt via de bobine aangestuurd dus meschien een keer de stekker bewegen of de contacten eens schoon maken wil vaak wel helpen.
Het kan ook een massa probleem zijn (lancia kwaal)
Staat de airco wel op druk anders werkt hij nooit goed ?
Als de aanjager meteen aanslaat blijft hooftwaarschijnlijk de railes hangen of is kapot er zit ook nog een theromschakelaar tussen en deze wordt ook aangestuurd door een railes.
Ik weet niet of je alles zelf door kunt meten anders kun je de auto het best bij een dealer aan de kast laten hangen en dan ben je er gauw achtewr wat het is.
groetjes Rudy
De toerenteller wordt via de bobine aangestuurd dus meschien een keer de stekker bewegen of de contacten eens schoon maken wil vaak wel helpen.
Het kan ook een massa probleem zijn (lancia kwaal)
Staat de airco wel op druk anders werkt hij nooit goed ?
Als de aanjager meteen aanslaat blijft hooftwaarschijnlijk de railes hangen of is kapot er zit ook nog een theromschakelaar tussen en deze wordt ook aangestuurd door een railes.
Ik weet niet of je alles zelf door kunt meten anders kun je de auto het best bij een dealer aan de kast laten hangen en dan ben je er gauw achtewr wat het is.
groetjes Rudy