splinternieuw gereviseerde thema motor aangeboden !! 550 Euro

Discussie en vraagbaak over Thema en Dedra
classic passion

splinternieuw gereviseerde thema motor aangeboden !! 550 Euro

Unread post by classic passion »

Ik heb een hele partij splinternieuwe ruilmotoren motoren opgekocht van het gerenomeerde revisiebedrijf VEGE (zeer groot, Nederlands revisiebedrijf mwe vestigingen over heel de wereld)
Daarbij zit o.a een kakelverse (o km !!) 2.0 16 v Thema type 2 motor bij
Mocht er hier interesse voor zijn dan mag hij weg voor slechts 650 Euro incl BTW ! (normaal 2200 excl btw (!) Inruil niet nodig
Tevens heb ik nog een geheel gereviseerde kop liggen. Deze had ik laten reviseren (725 Euro, rek ter inzage) voor mijn station ivm gebroken distributie maar ik ben er niet aan toe gekomen deze weer rijdend te maken en heb inmiddels een andere Thema station dus ook deze is te koop a 350 Euro
Hans V

Re: splinternieuw gereviseerde thema motor aangeboden !! 550 Euro

Unread post by Hans V »

Past een 16V blok ook zonder al te veel problemen op de plek van een olie lekkende 8 klepper?
classic passion

Unread post by classic passion »

Uiteindelijk past het wel maar niet zonder vele aanpassingen aan zaken aan manifold en motormanagement.
Niet doen dus als je slim bent.
Overigens is het blok verkocht
Jeroen

Unread post by Jeroen »

Hallo Hans V,

Ik heb misschien nog wel een goed lopend 8v motorblok voor je, komend uit een type 3, met 175000 km. Motor zit nog in de auto en je kunt hem horen lopen.

Groetjes

Jeroen Hondebrink
Hans V

Unread post by Hans V »

Altijd interessant,
Wat mag dat dan kosten? Ik zal zelf proberen het blok over te zetten... met hulp.

Gr HV
Post Reply

Return to “NL60 Thema, Dedra”