Diverse onderdelen Y10, Dedra, SW, Nuova Delta, Thema
Diverse onderdelen Y10, Dedra, SW, Nuova Delta, Thema
Hallo,
Ik ga mijn schuurtje weer eens opnieuw proberen op te ruimen en ben het volgende tegen gekomen:
Onderdelen van een Lancia Y10 van 1992, het is nu nog een complete auto die dit jaar niet door de APK is gekomen, roestschade rechts achterin de bodem. Auto is ook geheel te koop voor 395,- Euro.
Onderdelen Nuova Delta 2.0 16v LS en 2.0 TD.
Vooral nog veel plaatwerk, motorische onderdelen, verlichtingsdelen, interieur beige alcantara, wielophanging voor en achter, electronische componenten enz.
Onderdelen Dedra 1.6 en 1.8 i.e
Vooral nog veel plaatwerk, motorische onderdelen, verlichtingsdelen, interieur beige alcantara, wielophanging voor en achter, electronische componenten enz.
Onderdelen Dedra SW 2.0 TD
Komen van een schadeauto die met de linkerzijde in de vangrail heeft gezeten, auto eventueel ook compleet te koop, bouwjaar 1995, 215000 km, groen metallic.
Onderdelen Thema 2.0 i.e
Vooral nog veel plaatwerk, motorische onderdelen, verlichtingsdelen, interieur grijs alcantara, wielophanging voor en achter, electronische componenten enz.
Voor meer informatie kunt u een email sturen.
Re: Diverse onderdelen Y10, Dedra, SW, Nuova Delta, Thema
I have a 1993 Thema SW Turbo LX. I am looking for two Front seats (driver and passenger) full electric, heated in Gray Alcantara with no damage. Could you please email me photos and price? Where are you in Holland? Thanks!
Ben op zoek naar achterruitenwisser-arm Lancia Dedra SW 1.6 uit 1995.
En een (piepklein)schakelaartje dat in achterklep-slot zit t.b.v. interieur/achterbakverlichting
En m'n toerenteller is ook kapot.
hoor graag
En een (piepklein)schakelaartje dat in achterklep-slot zit t.b.v. interieur/achterbakverlichting
En m'n toerenteller is ook kapot.
hoor graag
Hallo,
Ik ban sinds vandaag de gelukkige eigenaar van een Lancia Thema 2.8 V6 uit 1992. Helaas is de bekleding (beige) van de voorstoel met name de bestuurdersstoel tot op de draad versleten. Heb jij wat voor mij...graag met foto en vraagprijs.
m.vr..gr.
Wim Hoornweg (Emmen)
Ik ban sinds vandaag de gelukkige eigenaar van een Lancia Thema 2.8 V6 uit 1992. Helaas is de bekleding (beige) van de voorstoel met name de bestuurdersstoel tot op de draad versleten. Heb jij wat voor mij...graag met foto en vraagprijs.
m.vr..gr.
Wim Hoornweg (Emmen)
Gezocht mistlichten voor thema .
Hi,
Kun je me misschien helpen aan een sproeier op de bumper voor de koplamp. Liefst bestuurderskant
voor een lancia TD sw
mvg
Rodger
Kun je me misschien helpen aan een sproeier op de bumper voor de koplamp. Liefst bestuurderskant
voor een lancia TD sw
mvg
Rodger
Hi,
Vergeet nog wat te vragen, ...
Heeft de SW centrale vergrendeling op afstand ???
Dan heb ik ook wel interesse in de ontvangst unit die achter in de binnen verlichhting zit van de SW
mvg
Rodger
Vergeet nog wat te vragen, ...
Heeft de SW centrale vergrendeling op afstand ???
Dan heb ik ook wel interesse in de ontvangst unit die achter in de binnen verlichhting zit van de SW
mvg
Rodger
Hallo Rodger,
De beide gevraagde onderdelen heb ik helaas niet voor je.
Groetjes
Jeroen Hondebrink
De beide gevraagde onderdelen heb ik helaas niet voor je.
Groetjes
Jeroen Hondebrink
Heb je nog een goede linkervoorlamp unit voor een Dedra 1.8 i.e. en zo ja hoeveel moet ie dan kosten? Groetjes, Gertjan.