Krakende voorvering Dedra 1993
Krakende voorvering Dedra 1993
De voorvering van mijn Dedra 1.6 ie (1993) kraakt nogal bij het net wegrijden, vooral over verkeersdrempels etc. Volgens mij is het de beweging tussen veerschotel en veer. Zijn er meer mensen die deze ervaring hebben en nog mooier, hier een remedie voor hebben?
Re: Krakende voorvering Dedra 1993
Heb zelf een dedra integrale en heb dit probleem NIET.
MAAr heb eveneens een volvo 240 diesel die dit zelfde probleem heeft. Echter weet ik wat er scheelt bij mij. De vering is nogal stug, vooral in de winter en wanneer het erg koud is en de wagen 's nachts buiten heeft gestaan weet hij ook van piepende voorvering. Heb echter gevraagd aan de garage of dit erg is en zij zeiden dat dit geen kwaad kon.
Weet niet of je er iets mee bent
mvg Karel
MAAr heb eveneens een volvo 240 diesel die dit zelfde probleem heeft. Echter weet ik wat er scheelt bij mij. De vering is nogal stug, vooral in de winter en wanneer het erg koud is en de wagen 's nachts buiten heeft gestaan weet hij ook van piepende voorvering. Heb echter gevraagd aan de garage of dit erg is en zij zeiden dat dit geen kwaad kon.
Weet niet of je er iets mee bent
mvg Karel
Ik heb het ook bij mijn Dedra uit 94.
De dealer zei bij mij hetzelfde.
Niets aan de hand, is wat wrijving tussen schotel en veer. (door bv. zand)
het is vooral bij koud weer te horen.
je kan er gewoon mee rijden.
Remedie: zie je radio wat harder
De dealer zei bij mij hetzelfde.
Niets aan de hand, is wat wrijving tussen schotel en veer. (door bv. zand)
het is vooral bij koud weer te horen.
je kan er gewoon mee rijden.
Remedie: zie je radio wat harder
Toen ik een Fiat-dealer in Meppel vroeg om advies bij het kopen van een Dedra zei deze dat je vooral daarop moet letten bij de aanschaf: gerammel bij de voorwielophanging.
gr jacob
gr jacob