Hallo.
Sinds enige tijd zijn mijn beide voorzijruiten stuk, althans ze gaan niet meer electrisch open of dicht.
Het begon met een paar keer kraken en daarna was het einde oefening.
Ik heb de zij panelen al los gehad en toen bleek dat er onderin het raam een wit plastic stangetje afgebroken is. Mijn vraag is dan ook kan of weet iemand ook hoe ik dit kan repareren want het blijft lastig om met kapotte ramen te rijden en dan vooral bij parkeergarage's. De motoren doen het overigens nog prima dus die zijn niet stuk.
Is dit een bekend probleem bij de Lancia Lybra.
Graag wil ik jullie alvast bedanken voor de genomen moeite.
Met vriendelijke groet,
Gerard Bosma
beide electrische ramen zijn stuk
Re: beide electrische ramen zijn stuk
Dit is een vaker voorkomend probleem bij de Lybra en er is al vaker over geschreven. Het schijnt simpel op te lossen te zijn. Kijk even verder terug op het forum, daar staat meer.
Gr. Marc
Gr. Marc
Re: beide electrische ramen zijn stuk
Hoi,
het komt vaker voor bij de eerste lybra's, nu zijn er nieuwe mechanismes die langer zouden meegaan en die zijn bij www.tuynder.nl te bestellen aan €85 excl. BTW (nieuw en origineel). Je kan ook het geleideblokje zelf vervangen dat afgebroken is voor maar €2. Alleen heb je dan iets meer werk en soms is de kabel ook verwrongen.
De mijne is ook aan de beurt, ik haal hem bij mijn Belgische dealer voor €86 excl. BTW.
het komt vaker voor bij de eerste lybra's, nu zijn er nieuwe mechanismes die langer zouden meegaan en die zijn bij www.tuynder.nl te bestellen aan €85 excl. BTW (nieuw en origineel). Je kan ook het geleideblokje zelf vervangen dat afgebroken is voor maar €2. Alleen heb je dan iets meer werk en soms is de kabel ook verwrongen.
De mijne is ook aan de beurt, ik haal hem bij mijn Belgische dealer voor €86 excl. BTW.