Kenwood DV-3200 GPS DVD compatibel met Lybra ICS!

Discussie en vraagbaak over Lybra
Dries Mahieu

Kenwood DV-3200 GPS DVD compatibel met Lybra ICS!

Unread post by Dries Mahieu »

Hallo,

Even ter info. Ik heb met succes een Kenwood DV-3200 GPS DVD systeem geconnecteerd met de Lybra ICS. Alleen valt het beeld na willekeurige tijd weg, vermoedelijk kabel die te lang is (te zwak csync signaal).

Mvg,

Dries Mahieu
derkdejong

Re: Kenwood DV-3200 GPS DVD compatibel met Lybra ICS!

Unread post by derkdejong »

´t zal wel een technisch hoogstandje zijn, maar kan je niet beter je ogen op de weg houden...?
Dick

Unread post by Dick »

Hee Dries,

Ben wel benieuwd of je nog speciale voorzieningen heb moeten treffen en hoe de bekabeling eruit ziet.
Kan je een tipje van je sluier oplichten?

mvrgr
Dick
Marc

Unread post by Marc »

He Derek, jij hebt altijd van die bijdehante opmerkingen. Wordt wel een beetje irritant.

Gr. Marc
derkdejong

Unread post by derkdejong »

kan wel wezen maar na een recente near-miss-ervaring met zo iemand die vond dat autorijden en dvd-kijken wel samen gaan, kan ik alleen maar afwijzend reageren op zulke fratsen.
Jos Gitmans

Unread post by Jos Gitmans »

Beste Dries,

Ik heb een philips DVD met succes gekoppeld,
Bij mij werkt ie perfect.

Ik heb 1 dvd waarbij het beeld ook soms wegvalt, alle andere DVD werken goed.
Wellicht dat op die DVD bij de overgang tussen scenes een te lang zwart beeld geeft en dat ie daardoor wegvalt.

Ik heb de DVD gestript en weggewerkt in het dashbordkastje, de sensor van de afstandsbediening eruit gehaald en met een kabeltje is ie nu weggewerkt bij de vernellingspook.
Ik kan dus met het kastje dicht de DVD bedienen.

Onlangs heb ik een tweetal LCD schermen gekocht via marktplaats en deze ook gekopeld voor achterin.
Is wel fijn zo, wij kunnen de DVD voor achterin bedienen en niet de kids...

Trouwens had ik niet verwacht dat het beeld zo scherp zou zijn.

En "Derk de Jong", ik deel jouw mening over gevaarlijk rijden als je er de hele tijd naar kijkt maar ik gebruik dit alleen om muziek DVD's te draaien en ik ben van mening dat sommige mensen met zo'n tomtom op de raam geplakt en hier constant naar kijken gevaarlijker rijden...
jack

Unread post by jack »

hoe werkt dat koppelen en aansluiten
lijkt mij ook wel wat want mijn radio doet het niet , zo kan ik dan de ics een andere functie geven en is ie niet nutteloos (alleeen boardcomputer doet het nog).
lybra 1.9 jtd

Unread post by lybra 1.9 jtd »

Hallo,

Ik heb nog een werkende ICS liggen waarvan de radio het super doet! werkend te zien in mijn lybra.
Voor 300 euro mag je hem hebben.
Post Reply

Return to “NL45 Lybra”