Sleutel openmaken

Discussie en vraagbaak over Lybra
Bram

Sleutel openmaken

Unread post by Bram »

Niet nieuwe sleutel gekocht (165 Euro!!) ongeveer 2 maanden gebruikt is ie nat geworden tijdens vakantie en AB doet het dus niet meer...:( :( Ik krijg met geen mogelijkheid die sleutel open...iemand een tip???

Alvasr bedankt!
J de Jager

Re: Sleutel openmaken

Unread post by J de Jager »

Er zit een klein schroefje in die de beide sleutelhelften bij elkaar houdt. Deze even los en dan met een plat schroevendraaiertje de helften losklikken. Schroefje zit in het midden van de sleutel aan de bovenkant. Daar waar de ring zit waar je een sleutelhanger aan kunt doen.
Bram

Unread post by Bram »

Dit schroefje had ik ook al los gemaakt, deze is er volgens mij alleen voor om het batterij "laatje" vast te zetten. Helaas zit het gewoon muurvast nog........
Nico

Unread post by Nico »

Hallo, het klinkt gek maar het is een kwestie van openwrikken met een schroevendraaier of
iets dergelijks.
De beide helften zijn op elkaar gelijmd en kun je ook later weer met montagekit vastzetten.
Het blijkt maar weer dat de afstandsbediening van zeer slechte kwaliteit is maar daar zijn al
genoeg woorden over vuil gemaakt.
Een alternatief is er niet dus we zullen er mee moeten leven.

Gr Nico.............
Donald

Unread post by Donald »

Klopt;
ik heb hetzelfde probleem en heb ermee leren leven.
Geniet nog elke dag van het rijden in de Lybra JTD. Verder gelukkig geen problemen. 40.000 km, gereden afgelopen 14 maanden. sleuelprobleem is dus pienuts.
grt. Donald.
Post Reply

Return to “NL45 Lybra”