navigatie en telefoon

Discussie en vraagbaak over Lybra
erwin

navigatie en telefoon

Unread post by erwin »

Beste lezers

Ik heb deze week een lancia lybra 2.0 met navigatie van september 2000 gekocht en nu heb ik een aantal vraagjes

1 ik lees dat er een g2 systeem is en een g3 hoe kan ik het verschil zien?
2 ik ben op zoek naar een navigatie cd voor duitsland of europa incl nederland en duitsland.
3 Wat voor een simkaart moet ik invoeren voor het gebruiken van mijn telefoonfuncties van de ICS en hoe moet ik die dan invoeren want dat staat nu net even niet meer beschreven in mijn handleiding.

Alvast bedankt voor jullie antwoorden
gerald

Re: navigatie en telefoon

Unread post by gerald »

Erwin,

Zie oudere items op dit forum:

Auteur: Ron (---.speed.planet.nl)
Datum: 07-06-06 19:48

Hallo Robert Jan,

Voor de Lybra bestaan er 2 navigatiesystemen:

G2, het oude systeem dat tot begin 2001 ingebouwd werd. Voor dit systeem zijn geen updates meer te krijgen, en
G3, het huidige systeem, ingebouwd vanaf circa 2001. Hiervoor verschijnen nog regelmatig (dure) updates.

Gezien het bouwjaar van jouw Lybra zit er waarschijnlijk een G2 systeem in. Om uit te vinden welk navigatie systeem je hebt kun je het volgende doen:

Knop Navi indrukken om het navigatie systeem te activeren, draaitoets rechts langer dan 3 seconden ingedrukt houden. Er verschijnt een menu met de Software versie. Zie je LAIExxx = G2, LANAxxx= G3.

---------------------

De GSM werkt volgens mij op het "900"netwerk van o.a. KPN.
Als je een nieuwe SIM kaart ontvangt krijg je deze altijd in credit card formaat, en de SIM kan je eruit drukken. Je hebt deze grote kaart nodig.

Groet,

Gerald
vandenberghe peter

Re: navigatie en telefoon

Unread post by vandenberghe peter »

Hallo.

Ik heb een lancia van febr 2001 en zoek ook een cd navigatie G2 type voor Duitsland.

Er zijn 2 systemen G2 en G3. G2 begint vanaf 2001.
Op de G2 systemen zijn ook nog verschillende software versie's. Niet alle cd's van G2 zijn geschikt. Het G2 systeem van mijn wagen (op te vragen in de garage met chassisnummer) dateert van 8/2000 en het ICS systeem van 5/2000 . CD's van het vorig systeem werken dus niet.
De software kun je opvragen door op de main knop en de ronde toets (rechts) gedurenden 3 sec tesamen te drukken.

Van mijn wagen verschint dan: ICS soft: IDISLANCIA v5.25
Nav soft VerLANA 629D
database bnl/18602421

Deze laatste is de code van de CD.
Indien je een cd voor duitsland vindt of een recente van de benelux gelieve dit te laten weten.
Post Reply

Return to “NL45 Lybra”