Wederom de Sleutel

Discussie en vraagbaak over Lybra
jos

Wederom de Sleutel

Unread post by jos »

Hoi,

Ik heb mijn Lyybra nu 2 jaar. 1 sleutel werkte vanaf het begin al niet, van de tweede heb ik gisteren de batterij vervangen en deze werkt nu ook niet meer.

Op dit forum is veel geschreven over losse contacten ed maar de ledjes van beide schakelaars branden/knipperen heel duidelijk nu ze een nieuwe batterij hebben gekregen.
Dus een los contact lijkt het niet.

Dat de antenne bij het contactslot precies op het moment van batterij wisselen stuk gaat lijkt me ook niet waarschijnlijk.

Kunnen de sleuetels geherprogrammeerd worden of iets dergelijks, of kan ik dit mischien wel zelf.
Marc

Re: Wederom de Sleutel

Unread post by Marc »

Je kan de sleutels laten herprogrameren bij de dealer, maar weestal werkt dit maar even. Ik heb het zelf ook al een paar keer gehad. Je kan beter een nieuwe sleutel bestellen en laten programeren dan ben je er voor langere tijd vanaf. Heb ook erg waar je je sleutel opbergt. Samen met je mobiele telefoon in een broekzak geeft ook een verstoring, waardoor de sleutel ook steeds slechter gaat werken en op den duur helemaal niets meer doet

Gr. Marc
rambo

Unread post by rambo »

er kan degelijk wel een los contact in de sleutel zitten terwijl de leds wel branden.
jos

Unread post by jos »

Thanks,

Opendraaien, een beetjes wiebelen en blazen, en hij doet het weer.
Mattia Lybra2.0Berlina

Unread post by Mattia Lybra2.0Berlina »

Dat van het `beter niet bewaren in je broekzak´ had ik ook al gedacht. Open halen en alles een beetje aandrukken en de contact ijzertjes een beetje bijbuigen hielp bij mij eerst wel maar nu doet ie onderhand niets meer.

Maar stel dat je een nieuwe besteld en dat je die netjes bewaart in een binnenzak ofzo hoe lang gaat zo´n nieuwe dan mee? Een aantaal jaren?

En wat kost het trouwens?

bvd: Mattia Mariani
Marc

Unread post by Marc »

Ik was 90 euro kwijt voor de sleutel en het gaat al ruim een jaar prima. Het belangrijkste is dat er geen magnetisch veld bij de sleutel komt en dat gebeurt wel degelijk als je je mobiele telefoon en je sleutels bij elkaar opbergt
Maarten

Unread post by Maarten »

De sleutel is een aantal maanden geleden duurder geworden. 145 euro uit mijn hoofd. Normaal zou je zeggen 'duurder is beter'. Helaas, het is exact hetzelfde ellendeding. ik heb mijn nieuwe nu een paar maanden en hij is er al mee opgehouden.

na 8 jaar hebben ze daar kennlijk nog niet door dat het een dramasleutel is.

maarten
Post Reply

Return to “NL45 Lybra”