Hallo allemaal,
ben op zoek naar dakdragers voor een Lybra 1.9 JTD, je hebt volgens mij eerst de rails die de langsrichting volgen nodig(originele die in de afdekklepjes passen) en dan daarover bv dwarsstangen van thule
groetjes,
jan
dakdragers
Re: dakdragers
kijk maar bij www.tuynder.nl
Scroll op de site helemaal naar beneden, klik op embleem van Lancia zoek je type Lybra, ga naar de de regel EXTERNE AFWERKINGEN/ACCESIORES, daarna naar EXTERNE ACCESOIRES. En dan kan jej ze bestellen. Let wel: ze zijn niet goedkoop.
Ik heb de versie die geklemt zit boven de deuren, dus niet op de orginele afdekklepjes en was voor weing geld klaar. Het werk prima en kan alles op dak vervoeren zoals fietsen of mijn dakkoffer van 450 liter.
Ideaal met vakanties.
Gr Marc
Scroll op de site helemaal naar beneden, klik op embleem van Lancia zoek je type Lybra, ga naar de de regel EXTERNE AFWERKINGEN/ACCESIORES, daarna naar EXTERNE ACCESOIRES. En dan kan jej ze bestellen. Let wel: ze zijn niet goedkoop.
Ik heb de versie die geklemt zit boven de deuren, dus niet op de orginele afdekklepjes en was voor weing geld klaar. Het werk prima en kan alles op dak vervoeren zoals fietsen of mijn dakkoffer van 450 liter.
Ideaal met vakanties.
Gr Marc
Dag Marc,
Zitten de beugels van de steunen dan geklemd tussen de deurrubber , haakt de steun dan als het ware over de dakrand heen en zit hij dus geklemd tussen het rubber van de deur ? Vind ik persoonlijk niet zo interessant want heb nu zoiets van Thule en het past mijns insziens niet zo perfect en door de gebogen daklijn moeten de twee steunen (voor en achter) dan vrij dicht bij elkaar staan, wat ervoor zorgt dat lange voorwerpen er bv toch nogal "wiebelachtig" bijliggen
dank je wel voor je uitleg, zal alvast eens zoeken bij tuynder
Zitten de beugels van de steunen dan geklemd tussen de deurrubber , haakt de steun dan als het ware over de dakrand heen en zit hij dus geklemd tussen het rubber van de deur ? Vind ik persoonlijk niet zo interessant want heb nu zoiets van Thule en het past mijns insziens niet zo perfect en door de gebogen daklijn moeten de twee steunen (voor en achter) dan vrij dicht bij elkaar staan, wat ervoor zorgt dat lange voorwerpen er bv toch nogal "wiebelachtig" bijliggen
dank je wel voor je uitleg, zal alvast eens zoeken bij tuynder
ik heb universelen gekocht die zonder een dakrail gemonteerd worden doormiddel van een imbus moer.
deze werken super goed en kosten maar 45 euro per set.
ik heb ze gekocht bij heuts auto matrialen http://www.heuts.nl (of even zoeken bij google).
deze werken super goed en kosten maar 45 euro per set.
ik heb ze gekocht bij heuts auto matrialen http://www.heuts.nl (of even zoeken bij google).
Beste Jan,
Kijk eens op Marktplaats daar heb ik een 2e hands setje originele gekocht voor € 75,-
Past beter en dan heb je geen windgeruis op de autosnelweg.
succes
Kijk eens op Marktplaats daar heb ik een 2e hands setje originele gekocht voor € 75,-
Past beter en dan heb je geen windgeruis op de autosnelweg.
succes
Jan,
Gezien op Marktplaats auto diversen zoek op lancia Lybra, dakdragers/Lancia
gr
Jan.
Gezien op Marktplaats auto diversen zoek op lancia Lybra, dakdragers/Lancia
gr
Jan.
kreeg een mailing van de importeur/fiatdealer: dakdragers voor lybra voor 45 euro.
waardebonnetje heb ik nog, en kan je zonodig krijgen.
heb ze zelf al (aanmerkelijk duurder trouwens) , dus verder niet naar gekeken. maar wellicht kan jij ook profiteren...
enne: als ik wel een mailing krijg, waarom een andere lancia-eigenaar niet?
waardebonnetje heb ik nog, en kan je zonodig krijgen.
heb ze zelf al (aanmerkelijk duurder trouwens) , dus verder niet naar gekeken. maar wellicht kan jij ook profiteren...
enne: als ik wel een mailing krijg, waarom een andere lancia-eigenaar niet?