radio

Discussie en vraagbaak over Lybra
jack

radio

Unread post by jack »

kan mij iemand uileggen hoe ik de radio unit uit het dashboard kan monteren ik vermoed dat ik er een slecht kontact in heb zitten want de ene keer doet mijn cd wisselaar het wel en dan weer niet nu is het zelfs zo dat mijn radio wel speelt terwijl hij aan geeft dat hij op de off stand staat,het is een vreemd ding dat zijn eigen leven lijd.
ik heb wat betreft de cd speler al verschillende keren de kabel los gehaald aan de wisselaar maar het werkt niet hij heeft wel stroom want ik kan gewoon de cd lade er uit halen.

help help ik wordt er bijna moedeloos van

jack
J de Jager

Re: radio

Unread post by J de Jager »

Je begint bij de vakjes voor bankpasjes en de bekerhouder. Dat is een unit die je met een klein plat schroevendraaiertje aan de beide zijkanten (vakjes open) eruit kunt klikken. Dan zie je de schroeven van de ventilatieroosters erboven. Die moeten ook even los. Gemakkelijkst is om dan de stekkertjes ook even los te halen. Vervolgens kun je als je deze hebt verwijderd de schroefjes zien van de houtomlijsting om het display (2x onderaan). Ook deze los en dan kun je de omlijsting loshalen. Vervolgens vindt je onder de omlijsting een aantal schroeven waarmee het display vastzit. Dezen ook los en je kunt je display eruit trekken. Het gaat het beste als je met z'n tweeen bent. De ene kan dan het display vasthouden terwijl de andere de kabels controleert. Het display is namelijk redelijk zwaar en de kabels kort zodat je hem niet ergens op af kunt steunen. Totale uitbouwtijd ongeveer 5 minuten :) Hoop dat je de storing vindt.
Ron

Unread post by Ron »

En als je hier kijkt heb je er ook nog plaatjes bij: http://www.clublybra.it/documenti/smontare_ics.htm

Succes!
J de Jager

Unread post by J de Jager »

Klopt
Post Reply

Return to “NL45 Lybra”