lybra radio
lybra radio
Hallo, mijn radio geeft geen geluid uit de speakers. Het display werkt goed, radiozenders zijn in te stellen, rds werkt goed enz, er komt alleen geen geluid uit. Het is een bose sound systeem. Weet iemand raad?
Re: lybra radio
Heb zelf geen Bose, maar in een sloopauto heb ik gezien dat bij de subwoofer in de achterbak ook de versterker zit, misschien zit er een kabeltje los?
succes
succes
Zo zo wel erg kort lontje hoor. Staat een smiley achter voor het geval je het nog niet had gezien.
Succes met je probleem, ik kan je er verder niet mee helpen.
Succes met je probleem, ik kan je er verder niet mee helpen.
Hallo,
Gaat je versterker in de kofferbak wel aan. Anders kan de remote kabel bijvoorbeeld niet goed zijn. Dan heb je ook helemaal geen geluid. Denk dat het dat is. Misschien een breukje in de remotedraad of anders in de voedingskabels.
Gaat je versterker in de kofferbak wel aan. Anders kan de remote kabel bijvoorbeeld niet goed zijn. Dan heb je ook helemaal geen geluid. Denk dat het dat is. Misschien een breukje in de remotedraad of anders in de voedingskabels.
Geen idee, heb er eerlijk gezegd nog nooit naar gekeken. Weet wel dat hij bij veel merken die radiovoorbereiding hebben blauw is maar het kan hier wel een totaal andere kleur zijn.