Carkit via de boxen
Carkit via de boxen
Ik heb een Lancia Lybra SW 1.8 LX (met bose luidsprekers) uit oktober 2001.
Er gaat een bleutooth carkit ingebouwd worden (een Parrot CK 3400 GPS).
Nu beweert de inbouwer, dat het geluid niet via de boxen van de radio kan lopen. Hij geeft aan dat dit niet kan in combinatie met de Bose-boxen. Derhalve wil hij een extra luidspreker gaan inbouwen.
Er wordt een apparaat van Parrot vóór het audio-systeem geplaatst, die het geluid op mute zet als er gebeld worden. Hij geeft aan dat derhalve de instellingen in de radio er niet meer toe doen.
Ik wil het geluid gewoon laten lopen via de boxen van de radio.
Iemand ervaring hoe dit opgelost moet worden?
Met groet, Robert-Jan
Re: Carkit via de boxen
Hallo,
Ik heb hetzelfde probleem aan de hand gehad en idd, geen geluid via de boxen van de wagen.
Alles werkte perfect, behalve dat ...
Extra luidspreker onder de armeuning en klaas was kees ...
Jaja
Ik heb hetzelfde probleem aan de hand gehad en idd, geen geluid via de boxen van de wagen.
Alles werkte perfect, behalve dat ...
Extra luidspreker onder de armeuning en klaas was kees ...
Jaja
Heb een nieuwe nokia geavanceerde carkit "CK-7W" in mijn Lybra 1.8 (met bussines pakket) laten inbouwen (gratis)bij KPN in Goes , het geluid gaat keurig via de voorste "Bose" speakers, hoe het is gedaan ???. Maar het werkt uitstekend.
Jan.
Jan.
Zoek even op het forum (nl en de; ook inof op clublybra.it) naar inbouwen van een carkit. in de tunnel bij de handrem ligt een blinde witte stekker, waarin alle benodigde aansluitingen zitten: voeding, mute en aansluiting op het bose systeem. heb zelf een 3200 ingebouwd, het werkt prima via de speakers van het bose systeem.
jeroen
2.4 sw intensa
jeroen
2.4 sw intensa
Het verhaal van de inbouwer deugt absoluut niet.
Heb zelf een PARROT LS3200 ingebouwd (dezelfde als jou, alleen zonder gps!) en dit werkt perfect!!
Gewoon uitstekend geluid via de voorste speakers, en radio schakelt automatisch aan en uit...
Dit is heel makkelijk zelf in te bouwen. Echt waar, heb je geen inbouwer voor nodig!
Er zit een stekker onder de handrem aansluiting. Zie verderop in dit forum voor exacte details van pinbezetting en dergelijke..
Als je er niet uitkomt meldt dit even, volgens mij heb ik de juiste bezetting nog wel liggen (van dealer gekregen..)
Succes
Heb zelf een PARROT LS3200 ingebouwd (dezelfde als jou, alleen zonder gps!) en dit werkt perfect!!
Gewoon uitstekend geluid via de voorste speakers, en radio schakelt automatisch aan en uit...
Dit is heel makkelijk zelf in te bouwen. Echt waar, heb je geen inbouwer voor nodig!
Er zit een stekker onder de handrem aansluiting. Zie verderop in dit forum voor exacte details van pinbezetting en dergelijke..
Als je er niet uitkomt meldt dit even, volgens mij heb ik de juiste bezetting nog wel liggen (van dealer gekregen..)
Succes
Inderdaad die professionele inbouwers weten erg weinig af van het inbouwen van carkits. Misschien zijn ze meer thuis in astraatjes en golfjes.
Als je beetje handig bent kan je het beter zelf doen. Ook Lancia dealers weten de witte stekker in de tunnel vaak niet te vinden.
Ik heb op de bovenstaande manier een Sony Ericson Bluethoot carkit ingebouwd en die doet het perfect.
Als je beetje handig bent kan je het beter zelf doen. Ook Lancia dealers weten de witte stekker in de tunnel vaak niet te vinden.
Ik heb op de bovenstaande manier een Sony Ericson Bluethoot carkit ingebouwd en die doet het perfect.