lybra te koop gevraagd

Discussie en vraagbaak over Lybra
Frank

lybra te koop gevraagd

Unread post by Frank »

Ik raak spoedig mijn lease-auto kwijt en mag zelf een auto aan gaan schaffen. Mijn keuze is gevallen op de Lancia Lybra. Ik heb al een leuke op het oog, maar wellicht dat iemand anders toevallig ook net zijn auto wil verkopen (en deze nog niet op marktplaats aangeboden heeft) die nog beter is. Waar moet de auto aan voldoen:

- station
- jtd
- lx-versie

Mijn vrouw heeft een voorkeur voor een lage (<150.000) km-stand, maar dat is voor mij op dit moment geen noodzaak, slechts een pre. Jaartal zal -gebonden door budget- wel belangrijk zijn. Als ik zo de prijzen bekijk, is de kans dat ik een Lybra van na 2001 kan bemachtigen klein. Ik heb geen uitgesproken voorkeur voor de motor. De 2.4 is natuurlijk fijner, maar die heeft dan wel weer de turbo-problemen die de 1.9 niet heeft.

Mocht je je Lybra willen verkopen of een leuke weten die nog niet op de bekende plaatsen te koop is aangeboden, dan verneem ik het graag!
Martijn Hogeweg

Re: lybra te koop gevraagd

Unread post by Martijn Hogeweg »

Beste Frank,

Ik ga binnenkort mijn zwarte Lybra SW jtd uit 08-2000 verkopen.
Het is een LX versie en een erg mooie, probleemloze auto met een km-stand van 154.000. Onderhoud tot 100dkm bij dealer, daarna bij Bovag garage.

Hij gaat morgen voor een kleine onderhoudsbeurt naar de garage, dus dan kan hij er weer tegenaan.
Vanaf half augustus zal ik hem op marktplaats zetten, reken op vraagprijs van rond 6900.
Als je interesse hebt, hoor ik graag van je.

Met vriendelijke groet,
Martijn Hogeweg te Zeist
06-17080166
Frank

Re: lybra te koop gevraagd

Unread post by Frank »

Bedankt voor je bericht, ik ben nog steeds op zoek. You've got mail.
Post Reply

Return to “NL45 Lybra”