lybra navigatie

Discussie en vraagbaak over Lybra
Raymond

lybra navigatie

Unread post by Raymond »

Goedendag,
Ik heb sinds kort een lybra sw 1.9 jtd,2000
Nu heb ik een cd wisselaar achterin,maar schijnbaar kan ik op de een of andere manier ook navigatie aansluiten zodat ik dit ook via het mooie scherm voorin de auto kan bedienen

wie kan mij vertellen hoe ik dit voor elkaar kan krijgen ?
Heeft deze auto nog specifieke zwakke punten,ik lees hier niet zo veel over op het forum
Robert Jan Drost

Re: lybra navigatie

Unread post by Robert Jan Drost »

Mooi hé, weinig zwakke punten.
Ik stuur sinds vorig jaar augustus met een Lybra 1.9 jtd sw over neerlands asfaltdeken...
Nu de lijst met mankementen sinds vorig jaar. Auto heeft inmiddles 190500 gelopen.
lijst:

niks dus. :-)
Michel

Unread post by Michel »

Hallo Raymond,

er past een navigatiesysteem op van Magneti Marelli NAV200 (tweedehands ca. 250 euro) + specifieke kabelboom (220 euro). Probleem is dat niet elke NAV200 wordt herkend. De ene dus wel, de andere niet, is dus een gok. Waarschijnlijk is de pinbezetting veranderd in de loop van de tijd of hebben ze een e-prom ingebouwd. Ik heb er een bij mij inzitten, werkt wel mooi (via afstandsbediening).

Mvg
Michel
Ehrenhard

Unread post by Ehrenhard »

Het enige wat ik heb moeten vervangen bij mijn Lybra 2.0 20v op lpg uit 2000 is het binnenwerk van het raam aan de bijrijderskant. Het raam viel naar beneden en was losgekomen van de steun. Er was iets afgebroken.
Kosten incl btw en 2 uur montage: 320 euro...
Post Reply

Return to “NL45 Lybra”