geluid cd speler valt eenzijdig uit
geluid cd speler valt eenzijdig uit
Wie kan mij helpen bij het volgende. Wanneer ik de cd-speler inschakel en over een hobbel rij valt het geluid van de linker boxen uit. Bij de radio gebeurt dit nooit. Wie kent dit probleem en waar moet ik beginnen om dit te verhelpen? Bvd voor uw reactie, groeten jw
Re: geluid cd speler valt eenzijdig uit
Vorig jaar heb ik iets soortgelijks gehad bij mijn Lybra SW: telkens na een hobbel of een scherpe bocht vielen 1 voor 1 de boxen uit. Eerst voor, enkele weken later ook wel eens achter. Na verschillende keren de bedrading en aansluitingen van de boxen gecontroleerd te hebben, zonder resultaat, heb ik de CD-wisselaar naar een audio/video/tv-reparateur gebracht. Die ontdekte enkele losgerammelde aansluitingen. Die heeft hij vastgesoldeerd en sindsdien heb ik problemen meer gehad.
Re: geluid cd speler valt eenzijdig uit
Het kan ook liggen aan de aansluiting van de printplaat naar de plug op de zijkant. Hier ligt een bundeltje van ca. 8 draadjes wat ingeklemd zit tussen de het deksel en de zijkant. Mogelijk is in de loop van de tijd een draadje wat knel zit opengeschaafd en maakt het wel/geen contact met de aarde (waardoor signaal wegvalt).