Wie kan mij helpen met het volgende; Ik ben in het bezit van een Lybra uit 2000, voorzien van een ICS met navigatie, telefoon en een Bose systeem. Ik ben verre van tevreden over de CD-wisselaar die erin zit en die wil ik dus vervangen. Nu zal een originele niet veel beter zijn (buiten het feit dat hij 630,- ex. kost) en dus wil ik iets anders. Ik hoor en lees van alles en nogwat, maar er is nog niemand geweest die mij uitsluitsel kan geven over welk merk CD-speler er evt. in kan. Ik dacht zelf bij Becker aan het goede adres te zijn, maar die houden zich angstvallig op de vlakte (zelfs de fabriek benaderd). Wie kan mij uitsluitsel geven.
groet, Frank
CD-wisselaar voor navi/tel/bose ICS
Re: CD-wisselaar voor navi/tel/bose ICS
Vraag het Michel eens, zie een paar berichten hieronder. Hij biedt regelmatig ICS-systemen aan met of zonder navigatie en heeft er in zijn eigen Lybra veel mee ge-experimenteerd. Wat bevalt je trouwens niet aan de originele (Grundig?) wisselaar?
Henk
Henk
Re: CD-wisselaar voor navi/tel/bose ICS
Henk,
Bedankt voor de tip, het contact is er reeds.
Op een Lybra met originele navigatie zit geen Grundig wisselaar, maar in mijn geval een Becker, hoewel dat er niet opstaat. Bij Becker (zelfs de fabriek) ontkennen ze dat, maar als je hem naast een Becker wisselaar houdt, is het verschil niet te zien. Zoals al eerder omschreven is de wisselaar op dit moment kapot. Als hij wel goed zou functioneren, blijft hij volgens mij moeite houden met gebrande CD's. Ik ben niet iemand die CD's van anderen kopieert, maar wel mijn eigen CD's voor gebruik in de auto zodat ik de originelen ook thuis kan blijven beluisteren.
Frank
Bedankt voor de tip, het contact is er reeds.
Op een Lybra met originele navigatie zit geen Grundig wisselaar, maar in mijn geval een Becker, hoewel dat er niet opstaat. Bij Becker (zelfs de fabriek) ontkennen ze dat, maar als je hem naast een Becker wisselaar houdt, is het verschil niet te zien. Zoals al eerder omschreven is de wisselaar op dit moment kapot. Als hij wel goed zou functioneren, blijft hij volgens mij moeite houden met gebrande CD's. Ik ben niet iemand die CD's van anderen kopieert, maar wel mijn eigen CD's voor gebruik in de auto zodat ik de originelen ook thuis kan blijven beluisteren.
Frank