In mijn Lybra LX 1.8 SW, van 2000 zit een Grundig CD-wisselaar met een magzijn voor 6 cd's.
Het volgende probleem doet zich voor: Op het display (zonder navigatiesysteem) worden wel alle geplaatste cd's getoont, je kunt ze ook nog selectere met de + - toets. Echter wordt de CD niet gelezen. Met andere woorden hij laat de nummer(s) van de CD niet zien.
Ook op de knoppen muziek stuk kiezen toets 17+18 van het instructie boekje reageert het systeem niet.
Is er iemand met de oplossing? Is er nog een toets combinatie die ik moet uitvoeren?
CD Wisselaar Lybra laat wel geplaatste cd's zien, echter speelt niets af!
Re: CD Wisselaar Lybra laat wel geplaatste cd's zien, echter speelt niets af!
Hallo Ron,
Misschien een overbodige vraag maar je hebt de CD's toch wel met het label naar BENEDEN liggen hè? De beschreven kant moet boven liggen. Als dat OK is heb ik zo geen oplossing voor dit probleem. Mijn 6 CD wisselaar werkt goed op 2 problemen na:
1. Gekopieerde CD's met een blauwe beschreven kant leest de speler niet goed en blijven hangen
2. Regelmatig blijft de aanduiding van de afgespeelde nummers stilstaan op één nummer.
Groeten en succes!
Ron
Misschien een overbodige vraag maar je hebt de CD's toch wel met het label naar BENEDEN liggen hè? De beschreven kant moet boven liggen. Als dat OK is heb ik zo geen oplossing voor dit probleem. Mijn 6 CD wisselaar werkt goed op 2 problemen na:
1. Gekopieerde CD's met een blauwe beschreven kant leest de speler niet goed en blijven hangen
2. Regelmatig blijft de aanduiding van de afgespeelde nummers stilstaan op één nummer.
Groeten en succes!
Ron
Label van de CD moet naar bedenen i.p.v. naar boven
Je vraag was niet overbodig. De label van de CD moet vreemd genoeg naar beneden in de houder. Ik had dit niet uitgeprobeerd. Ik was er van uit gegaan net als bij een computer of audio cd spelers dat het label naar boven moet worden geplaatst. Bedankt voor je snelle reactie.
Re: Label van de CD moet naar bedenen i.p.v. naar boven
Overigens voor gekopieerde cd's nog het volgende. Probeer eens een zwarte CD, dus een een cd met zwarte beschrijfbare kant. Die werken in de player van Grundig probleemloos. Zonder hangen, zonder overslaan. Gebruik voor de Lancia geen andere CD's meer.
Groet Marc
Groet Marc
Re: Label van de CD moet naar bedenen i.p.v. naar boven
lullig he, had ik ook, CD's verkeerd om geplaatst. Stond al op het punt om naar de dealer terug te gaan!