Beste allen,
Met een vreemd geluid is gisteren mijn rechter electrische raamer mee gestopt. De motor loopt nog wel maar het raam lijkt los in de sponning te zitten.
Ik wil eens kijken wat er gebeurt is. Weet iemand hoe ik stap voor stap de deurbekleding rechts achter bij de lybra kan verweideren?
Alsvast bedankt
Leonard
losmaken deurbekleding rechts achter lybra
Re: losmaken deurbekleding rechts achter lybra
Beste Leonard
Tot mijn spijt moet ik zeggen dat je raammechanisme kapot is. Dit is een lullig kunstof blokje waarin de kabels die vanaf het motortje komen bevestigd zijn. Jammer genoeg is dit blokje niet los te krijgen zodat je het hele mechanisme zult moeten vervangen. Ik kan het weten, want het is mij ondertussen ook al twee keer gebeurt. Achter de deurbekleding zit een soort isolatielaag die je helemaal kapot moet scheuren om te zien wat er gebeurt is. Wil je dit toch doen dan zitten er in het handvat boven en onder een schroef, achter het mechanisme om de deur te openen zit een schroef en bij de spiegel moet je het kapje eraf halen. Voor de rest zitten de schroeven rondom de deur. Misschien dat ik er eentje vergeten ben maar hiermee moet je een heel eind kunnen komen.
Met vriendelijke groet
Maurice
Tot mijn spijt moet ik zeggen dat je raammechanisme kapot is. Dit is een lullig kunstof blokje waarin de kabels die vanaf het motortje komen bevestigd zijn. Jammer genoeg is dit blokje niet los te krijgen zodat je het hele mechanisme zult moeten vervangen. Ik kan het weten, want het is mij ondertussen ook al twee keer gebeurt. Achter de deurbekleding zit een soort isolatielaag die je helemaal kapot moet scheuren om te zien wat er gebeurt is. Wil je dit toch doen dan zitten er in het handvat boven en onder een schroef, achter het mechanisme om de deur te openen zit een schroef en bij de spiegel moet je het kapje eraf halen. Voor de rest zitten de schroeven rondom de deur. Misschien dat ik er eentje vergeten ben maar hiermee moet je een heel eind kunnen komen.
Met vriendelijke groet
Maurice
Is dat blokje niet te maken van hout???
M.v.g.
Jan
M.v.g.
Jan
Beste Jan en Maurice,
Bedankt voor jullie reactie. Ik heb er ondertussen een nieuw raammechnisme in zitten ad 2000 Euro. Absurd gewoon.
Groet,
Leonard
Bedankt voor jullie reactie. Ik heb er ondertussen een nieuw raammechnisme in zitten ad 2000 Euro. Absurd gewoon.
Groet,
Leonard
Leonard Flendrig schreef:
>
> Beste Jan en Maurice,
>
> Bedankt voor jullie reactie. Ik heb er ondertussen een nieuw
> raammechnisme in zitten ad 2000 Euro. Absurd gewoon.
>
> Groet,
>
> Leonard
bijgevoegd de artikelnummers zoals gevonden op het duitse forum
http://www.viva-lancia.com/lancia_fora/ ... 361&t=2341
groetjes,
Lancia
>
> Beste Jan en Maurice,
>
> Bedankt voor jullie reactie. Ik heb er ondertussen een nieuw
> raammechnisme in zitten ad 2000 Euro. Absurd gewoon.
>
> Groet,
>
> Leonard
bijgevoegd de artikelnummers zoals gevonden op het duitse forum
http://www.viva-lancia.com/lancia_fora/ ... 361&t=2341
groetjes,
Lancia