Aansluiting CD wisselaar

Discussie en vraagbaak over Lybra
silvio

Aansluiting CD wisselaar

Unread post by silvio »

Ik heb een cd wisselaar op de kop weten te tikken van grundig (MCD30) en wil deze graag installeren in mijn lybra, de kabel is voorbereid achter in de voorbestemde ruimte, links.
Ik kan echter geen kabel vinden achter mijn boord computer waar deze ingeplugd moet worden op de radio. Helpppp.................... wie weet waar die kabel kan liggen!!!!!
Carel van Rijsewijk

Re: Aansluiting CD wisselaar

Unread post by Carel van Rijsewijk »

Bij mijn lybra sw was er een kabel aanwezig van links achter tot aan de linkervoorstijl. Voor de tussenliggende afstand van de stijl naar de ICS heb ik bij de lancia een kabel moeten kopen.

Carel
Frank

Unread post by Frank »

Ik heb onlangs ook een wisselaar geinstalleerd en kwam de volgende zaken tegen: de kabel voor de cd-wisselaar zit standaard achter het linker luikje in de bagageruimte. Je moet dan nog wel de bekleding achter het luikje verwijderen. Tevens zat er bij mijn auto onder het zekeringkastje (links onder het dashboard aan de bestuurderskant) een contrastekker die met de radio is verbonden. Hierna heb ik de wisselaar aangesloten en natuurlijk deed hij het niet. Waarschijnlijk moet er tussen de kabel in de bagageruimte en die onder het zekeringkastje een verloopkabel (zoals door Carel al gemeld) Bij mijn wisselaar zat echter een kabel die ik zelf van de bagageruimte naar de radio heb getrokken.
Frank

Unread post by Frank »

Oh ja, aan de zijkanten (ter hoogte van het midden) van de radio zitten twee platte beugeltjes die je moet indrukken (sledebeveiliging) en dan moet het lukken.
Post Reply

Return to “NL45 Lybra”