Vrienden,
Weet iemand of bezitters van nieuwe Lancia's nog een relatie-magazine ontvangen van Fiat Auto Nederland, zoals de "Scala", "Integrale" en de "Il Granturismo" indertijd"?
Kan me voorstellen dat 't met de huidige verkoopaantallen in Nederland niet echt loont om een Nederlandse editie in leven te houden. Daarnaast bestaat er natuurlijk ook al de digitale nieuwsbrief.
Desalniettemin zou 't wel (weer) bij Lancia passen, al het nieuws rond het merk in ogenschouw nemend.
Lancia NL relatie-magazine????
Re: Lancia NL relatie-magazine????
ik krijg de laatste anderhalf jaar helemaal niets meer.
Wist het wel, klassiek geval van 'jammer jammer jammer' ...
Het lijkt natuurlijk onbelangrijk maar om je (toch al weinige) klanten aan je te binden moet je deze mensen wel je merk laten 'beleven'....zeker aan die klanten die 60000 Euro voor 'n Thesis neertellen.
Want hoe moou en fijn deze automobiel ook moge wezen, zonder wat extra aandacht jaag je de klanten richting de Jaguar- of Saab dealer....en dan kan toch niet de bedoeling zijn?
Beetje beter je best doen, F.A.N.....
Het lijkt natuurlijk onbelangrijk maar om je (toch al weinige) klanten aan je te binden moet je deze mensen wel je merk laten 'beleven'....zeker aan die klanten die 60000 Euro voor 'n Thesis neertellen.
Want hoe moou en fijn deze automobiel ook moge wezen, zonder wat extra aandacht jaag je de klanten richting de Jaguar- of Saab dealer....en dan kan toch niet de bedoeling zijn?
Beetje beter je best doen, F.A.N.....
geïnteresseerden voor een staatsgreep bij FAN?
ik doe wel mee
ik doe wel mee
Als liefhebber van de italiaanse automobielen wordt het inderdaad eens tijd dat er een fatsoenlijke organisatie komt! Momenteel erger ik me kapot aan de huidige nieuwe dealers die erbij zijn gekomen. Hebben absoluut geen feeling met Lancia, FIAT en Alfa Romeo. En nog erger vertellen je niet eens de sterke punten van de huidige motoren en modellen!!
Wat mij betreft komt de al oude garage op de hoek weer terug waarbij je nog eens rustig door de werkplaats kan lopen en een praatje kunt maken.
Ik wil best mee doen met die staatsgreep.
Ciao.
Wat mij betreft komt de al oude garage op de hoek weer terug waarbij je nog eens rustig door de werkplaats kan lopen en een praatje kunt maken.
Ik wil best mee doen met die staatsgreep.
Ciao.
Ik heb al geen magazine sinds 2001, geloof ik,
bovendien zoek ik een een normaal lancia dealer in regio Almelo
ik zou het zelf wel willen maar heb de juiste papieren niet..
bovendien zoek ik een een normaal lancia dealer in regio Almelo
ik zou het zelf wel willen maar heb de juiste papieren niet..