Stelling omtrent het ontwerp van de nuova Delta.
Stelling omtrent het ontwerp van de nuova Delta.
Hallo Lancisten,
Hebben jullie de stelling op de autovisie website al gezien omtrent de nieuwe Delta.
De stelling is:
De nieuwe Delta is met stip de mooiste Lancia ooit.
Ja, sterker nog: de Delta is de mooiste auto ooit.
Nee, een dergelijk ontwerp slaat de plank volledig mis.
De Nee stemmers zijn aardig op weg om de positivo's te gaan overheersen. Maar ja dat zegt al genoeg over de slechte smaak van de medemens.
Ga naar www.autovisie.nl en oordeel zelf.
Ciao,
Frank.
Hebben jullie de stelling op de autovisie website al gezien omtrent de nieuwe Delta.
De stelling is:
De nieuwe Delta is met stip de mooiste Lancia ooit.
Ja, sterker nog: de Delta is de mooiste auto ooit.
Nee, een dergelijk ontwerp slaat de plank volledig mis.
De Nee stemmers zijn aardig op weg om de positivo's te gaan overheersen. Maar ja dat zegt al genoeg over de slechte smaak van de medemens.
Ga naar www.autovisie.nl en oordeel zelf.
Ciao,
Frank.
Re: Stelling omtrent het ontwerp van de nuova Delta.
Heb net 25x "ja" gestemd....
Zegt dus heel veel hoe betrouwbaar en waardevol zo'n site is...
Zegt dus heel veel hoe betrouwbaar en waardevol zo'n site is...

tja inderdaad na 25x stemmen is de pol dan weer in het voordeel van de Delta,
en het is het maxium aantal keer dat je kan stemmen.......
Gr, Joop
en het is het maxium aantal keer dat je kan stemmen.......
Gr, Joop
LOL, net even de score opgekrikt. 't Is dan niet de mooiste auto ooit, maar het is zeker geen lelijk hok.
En de score loopt steeds hoger op, weer 25x, wie volgt? Viva Lancia!
Nog enkele bijgedaan : blijkbaar kan je terug "stemmen" de dag nadien.
Op mijn werk lukte het niet, waarschijnlijk een beveiligde server of een te trage connectie ?
Maar : nu vindt al 62% van de stemmers de Delta mooi
)
Koen
Op mijn werk lukte het niet, waarschijnlijk een beveiligde server of een te trage connectie ?
Maar : nu vindt al 62% van de stemmers de Delta mooi

Koen
Maar Heren Lancisten,
Even alle gekheid op een stokje.
Het is een prachtig automobiel! Over smaak valt niet te twisten, maar er valt toch niet veel te beleven aan de huidige auto's! Zo behoort een Italiaanse schone toch te zijn!
Ciao.
Even alle gekheid op een stokje.
Het is een prachtig automobiel! Over smaak valt niet te twisten, maar er valt toch niet veel te beleven aan de huidige auto's! Zo behoort een Italiaanse schone toch te zijn!
Ciao.
Oh, hoe spijtig : je kan niet meer stemmen
De poll is afgelopen.
Wat zou de uitslag zijn geweest ? 70% Ja -- 30% Nee?
)
En : wat zou Autovisie ermee aanvangen ? Verwerken in één of ander artikel ?
Ach wat, 't was leuk om zo'n slecht gemaakte poll een "beetje" te manipuleren :-p
Koen

De poll is afgelopen.
Wat zou de uitslag zijn geweest ? 70% Ja -- 30% Nee?

En : wat zou Autovisie ermee aanvangen ? Verwerken in één of ander artikel ?
Ach wat, 't was leuk om zo'n slecht gemaakte poll een "beetje" te manipuleren :-p
Koen
Zaterdag even langs gereden bij de Lancia-dealer.
De verkoper was net 'bonnen' aan het laten tekenen, dus ik had tijd zat om de nieuwe Delta in real life te ontdekken zonder kakelende verkoper die je rond je oren zoemt als vervelende vlieg.
Eerlijk gezegd:
buitenkant: ADEMBENEMEND, PRACHTIG, GODDELIJK,...lijstje met andere superlatieven is ellelang!
Interieur: dashbord is ok. Zetels zijn mooi maar zitten nogal hard; achterbank is marteling; kofferruimte is dramatisch (grootte zowel als drempel) schuifje voor usb-aansluiting is waardeloos, plastic van dashbord is aangenaam, handige opbergruimtes zijn nogal klein....
Ik heb er nog geen meter mee gereden, dat komt nog wel, maar eigenlijk was ik toch wel wat ontgoocheld. Heeft het te maken met het feit dat de termijn tussen 1e vermelding van de Delta en het uiteindelijke produktiemodel nogal lang was. Verwachtingen liggen dan sneller wat hoger...
Hoe hoger de verwachtingen, hoe groter de teleurstellingen ...
Ik ga het laten bezinken en een leuke proefrit maken en hopelijk raak ik dan overtuigd dat deze leuke granturismo een must-have is.
Bart
De verkoper was net 'bonnen' aan het laten tekenen, dus ik had tijd zat om de nieuwe Delta in real life te ontdekken zonder kakelende verkoper die je rond je oren zoemt als vervelende vlieg.
Eerlijk gezegd:
buitenkant: ADEMBENEMEND, PRACHTIG, GODDELIJK,...lijstje met andere superlatieven is ellelang!
Interieur: dashbord is ok. Zetels zijn mooi maar zitten nogal hard; achterbank is marteling; kofferruimte is dramatisch (grootte zowel als drempel) schuifje voor usb-aansluiting is waardeloos, plastic van dashbord is aangenaam, handige opbergruimtes zijn nogal klein....
Ik heb er nog geen meter mee gereden, dat komt nog wel, maar eigenlijk was ik toch wel wat ontgoocheld. Heeft het te maken met het feit dat de termijn tussen 1e vermelding van de Delta en het uiteindelijke produktiemodel nogal lang was. Verwachtingen liggen dan sneller wat hoger...
Hoe hoger de verwachtingen, hoe groter de teleurstellingen ...
Ik ga het laten bezinken en een leuke proefrit maken en hopelijk raak ik dan overtuigd dat deze leuke granturismo een must-have is.
Bart
Zelf heb ik de Delta nog niet in de showroom bekeken.
"kofferruimte is dramatisch (grootte zowel als drempel)" schrijf je.
Bij de recente facelift (modeljaar 2008) van de Musa hebben ze de achterklep naar beneden doorgetrokken én extra ruimte gecreëerd door een andere profilering van de achterklep.
Spijtig dat deze verbetering niet van in het begin is uitgevoerd bij de Delta.
Heb je de achterbank verschoven ? Dan maak je toch voldoende plaats in de koffer ?
Koen
"kofferruimte is dramatisch (grootte zowel als drempel)" schrijf je.
Bij de recente facelift (modeljaar 2008) van de Musa hebben ze de achterklep naar beneden doorgetrokken én extra ruimte gecreëerd door een andere profilering van de achterklep.
Spijtig dat deze verbetering niet van in het begin is uitgevoerd bij de Delta.
Heb je de achterbank verschoven ? Dan maak je toch voldoende plaats in de koffer ?
Koen