Mooie foto's van de Lancia Delta Testdrive in Belgie en Italie:
http://lanciacollection.skynetblogs.be/tag/1/Testdrive
Foto's Lancia Delta Testdrive
Re: Foto's Lancia Delta Testdrive
Mooi!
Leuke ypsilon momo (?) die erbij staat ook, rijden er eigenlijk een paar rond in Belgie zo'n Momo's? Ik heb nog maar eentje gezien en die was in het volledig grijs, nog geen enkele gele :s
Leuke ypsilon momo (?) die erbij staat ook, rijden er eigenlijk een paar rond in Belgie zo'n Momo's? Ik heb nog maar eentje gezien en die was in het volledig grijs, nog geen enkele gele :s
Gister heerlijk rond kunnen rijden in en rond Amsterdam met een de geweldige Delta.
De auto oogt heerlijk vanuit elke hoek. Rijdt geweldig vanwege geavanceerde techniek en de afwerking is hoorwaardig en veel belovend. Op straat gingen er een paar duimen omhoog omdat mensen de Delta erg graag zien. Bovendien beloven de eerste order dat mensen 'm ook graag willen hebben.
Betere tijden.
De auto oogt heerlijk vanuit elke hoek. Rijdt geweldig vanwege geavanceerde techniek en de afwerking is hoorwaardig en veel belovend. Op straat gingen er een paar duimen omhoog omdat mensen de Delta erg graag zien. Bovendien beloven de eerste order dat mensen 'm ook graag willen hebben.
Betere tijden.
Heb zelf ook wat mogen rondtoeren met de nieuwe Delta; inderdaad mooi en vooral aangenaam vertoeven in het interieur, ook vlotte benzinemotor. Maar of dit genoeg is voor succes? Een wagen moet ook praktisch zijn en zeker voor de toch stevige kostprijs. Vooral de koffer ( veel te diep) viel me serieus tegen !
Luc
Luc
Het viel me juist niet tegen voor een C/D segment hatchback met een zee van zitruimte. Heel praktisch met die schuifbank die je trouwens ook neer kunt klappen.