snelste/sloomste..

En ook over boeken, films, foto's en wat dies meer zij inzake lancia
hilbert

snelste/sloomste..

Unread post by hilbert »

15 jaar geleden was lancia nog een van de snelste auto's op deze aardbol
op dit moment zijn ze een van de langzaamste auto's op deze aardbol;

is toch diep triest, of sta ik alleen met deze stelling, kan me niet voorstellen.

als ik kijk naar een merk als seat afgedankt door fiat staat nu hoog op de rally,
ranglijst en dan kijk ik naar lancia dat doet pijn in mijn lancia hart.....
Mattia Lybra2.0Berlina

Re: snelste/sloomste..

Unread post by Mattia Lybra2.0Berlina »

SEAT hoog in de rally sport? Denk maar eerder aan Citroën, Subaru, Ford en Peugeot. Onder welke tegel woon jij Hilbert en hoe kom je er bij dat een Lancia de snelste zou moeten zijn??..Klinkt mij te simplistisch en onLancia. Lancia kon inderdaad geweldig winnen. Winnen dankzij de beste techniek op wielen en das een heel andere gedachte.

Dus als je een discussie wil voeren over de terugkeer van Lancia en haar vaak superieure techniek waar nu niets meer van over is,..dan sluit ik me volledig bij je aan.

Het is inderdaad een redelijke schande. Je dacht om onduidelijke redenen enkel aan Seat maar vooral ook Fiat zelf is erg actief met de GrandePunto 2000 Rally, Alfa in de WTCC, de Ferrari's en de Lemans Ferrari's en succesvolle Maserati's MC12. En dan die geweldige F1.

En waar is dan de enige echte Rally legende ter wereld? Lancia..
Iets schrijnenders is er niet als je van Lancia houdt.

Maar als je er vanuit gaat dat het HELE merk weer uit het stof op moet rijzen en dat men te kennen geeft daar veel in te willen investeren..dan zou het zo maar eens kunnen dat er ooit op sportief gebied weer iets van Lancia gaat komen. Laten we rond 2015 weer een nieuw bericht plaatsen hierover.
hilbert

Re: snelste/sloomste..

Unread post by hilbert »

gaat voornamelijk om de diskussie om lancia weer in de rally sport te krijgen,

desnoots in LE MANS.

p.s. fiat/seat was =verleden tijd,

v.w/seat =t.t. maar ze rijden wel rally publiek = er toch wild van toch??

de jeugd kent lancia haast niet dus toch maar niet zo lang wachten lijkt me..!!
Post Reply

Return to “NL02 Algemene discussie over Lancia”