Lancia-restaurant

En ook over boeken, films, foto's en wat dies meer zij inzake lancia
vxbob

Lancia-restaurant

Unread post by vxbob »

Gister-avond op de Antwerpse regionale TV zender vernomen dat er in Antwerpen een restaurant
geopend werd in samenwerking met het automerk Lancia.
Dus geen café met wieldeksels en radiatorroosters tegen de muur, maar een eetplaats welke de stijl en
het raffinement van het merk uitstraalt. Uiteraard met Italiaanse gerechten.
Volgens de commentator was dit de eerste maal dat een automerk zich aan een restaurant linkt.
Ik ga verder op zoek waar het ergens gelegen is en bij interesse laat ik het wel weten.
Ben zelf ook benieuwd.
Koen

Re: Lancia-restaurant

Unread post by Koen »

http://www.sensunik.be/
Voor ligging in Antwerpen. In de buurt van het oude justitiepaleis.
Het is een "dubbelrestaurant" : enerzijds LanciaFoodLounge, anderzijds een héél kindvriendelijk restaurant (Sensunik, dat blijkbaar al 20 jaar bestaat ?kende ik niet?).
De inkom (en het restaurantvenster) voor de LanciaFoodLounge lijkt wel gesloten, maar is wel degelijk open. De deuren van de beide restaurants zijn naast elkaar. Je weet niet welke nemen : heel raar. Uiteindelijk kom je in dezelfde inkomhal (kassa, vestiare,reservaties) terecht.
Reserveren in het WE voor een grote groep aanbevolen, koppel kan misschien nog net. Ik schat dat in de LanciaFoodLounge ongeveer 24 à 30 plaatsen zijn.

Maar véél belangrijker : het eten is héél lekker en verrassend.
Aanrader als je een dagje Antwerpen doet.
Het prijskaartje is van het niveau Y, je hebt geen Thesis kapitaal nodig ;-)

Koen
Koen

Unread post by Koen »

O : blijkbaar heeft Bart al een waardering gegeven op het Fulvia-deel.
aldo

Unread post by aldo »

forse vado a predere un caffe a proposito a ginevra in svizzera ne stanno aprendo un''altro ristorante lancia forse pure in francia giancarlo schreef:
>
> http://www.lanciafoodlounge.com/
>
> :)
Post Reply

Return to “NL02 Algemene discussie over Lancia”