Lancia-vesten.
Lancia-vesten.
Hello !
Ben net terug uit Italië.
Lancia heeft net een originele trendy Lancia-vest op de markt gebracht. De vest werd uitgebracht nav de Centenario en is afgewerkt in Martini kleuren met achteraan de 100 Years Centenario logo's...
Je vind ze in M-L en XL.
Wel duur. In de geselecteerde handel vind je ze aan 200 à 250 eur.
Ciaooo,
ARB.
Re: Lancia-vesten.
Onmogelijk dat dit de originele vesten zijn ! Je ziet wel meer fake tegenwoordig.
Deze werden pas gelanceerd begin september naar aanleiding van de Centenario-activiteiten.
Voor geinteresseerden, ik heb er 1tje in maat Large.
Ciaooo,
ARB.
Re: Lancia-vesten.
sorry, waarschijnlijk verkeerd uitgedrukt, mijn vest is geen van Martini met 100 jaar centenario, maar wel één van een bekend Italiaans merk met vooraan in koeien van letters 'LANCIA' erop...........
voor de mode-kenners: het jaar ervoor kwam er één uit met 'FIAT', prijs:200 euro....
Veel Italianen zag ik met zo'n vest die uit bvb een audi stapten......kwestie van in de mode te zijn....
Fanatiek Lancia-liefhebber als ik ben, kocht ik geen 'FIAT' vestje....een jaar later zag ik dan die 'Lancia' vest......direckt gekocht aan 99 euro !! vandaar...
voor de mode-kenners: het jaar ervoor kwam er één uit met 'FIAT', prijs:200 euro....
Veel Italianen zag ik met zo'n vest die uit bvb een audi stapten......kwestie van in de mode te zijn....
Fanatiek Lancia-liefhebber als ik ben, kocht ik geen 'FIAT' vestje....een jaar later zag ik dan die 'Lancia' vest......direckt gekocht aan 99 euro !! vandaar...