div lancia ICS met/zonder navi plus CD-wisselaars

Discussie en vraagbaak over Lybra
pfasips
Posts: 62
Joined: 31 May 2010, 18:14

div lancia ICS met/zonder navi plus CD-wisselaars

Unread post by pfasips »

hallo HH lybra-rijders,
ik ben mijn onderdelenmagazijn aan het opschonen, ik heb nog 3 ICS met navi, 1 ICS zonder navi , navi-cd-spelers en 2 (werkende) cd-wisselaars in de aanbieding, ik heb enige codes voor de ICS maar weet niet zeker welke werken. wie heeft er nog interesse in een ICS-upgrade, graag even melden, alles mag weg voor zachte prijsjes.
met vriendelijke groeten, Patrick
Attachments
lancia lybra ICS verzameling
lancia lybra ICS verzameling
jowigras
Posts: 6
Joined: 08 Feb 2022, 09:42

Re: div lancia ICS met/zonder navi plus CD-wisselaars

Unread post by jowigras »

Hallo,

even een paar vraagjes: is een ICS eenvoudig te vervangen door een ICS Navi, zelfde stekker(s)? Blijft de oude wisselaar, moet ie vervangen worden of komt er een wisselaar bij?
Hoe oud is de software van de navigatie? Zijn daar nog recente updates voor te krijgen?
En de hamvraag, wat kost zo'n set?

Ik verneem graag van je.

Met vriendelijke groet,

Johan.
pfasips
Posts: 62
Joined: 31 May 2010, 18:14

Re: div lancia ICS met/zonder navi plus CD-wisselaars

Unread post by pfasips »

hallo Johan,
een ICS zonder navi vervangen door eentje met navi is behoorlijk complex, de kabels van de cd-speler naar de ICS zijn geintegreerd in de kabelboom van de auto, het zijn er een stuk of 12 die behalve naar de ICS ook naar diverse andere componenten in het dashboard leiden. ik ben vele uren bezig geweest schemas te analyseren en kabeltjes te vinden en te re-routen, tenzij je daar hobby aan hebt (en veel tijd) zou ik zo'n klus niet aanraden.
De meest aktuele software die ik kon vinden dateert van 2011, ook geen succes-argument.
Maar ICS-upgrade is niet onmogelijk, mijn 2004 lybra 2.0 sw heeft inmiddels een "werkende" navi.
groet Patrick
jowigras
Posts: 6
Joined: 08 Feb 2022, 09:42

Re: div lancia ICS met/zonder navi plus CD-wisselaars

Unread post by jowigras »

Hoi Patrick,

bedankt voor je duidelijke en eerlijke uitleg.
Dan zie ik maar af van aanschaf; ik heb eigenlijk geen navigatie nodig, maar het leek me wel leuk als de ombouw redelijk eenvoudig zou zijn. Dat is het dus niet :)

Overigens heb ik je ook een privébericht gestuurd over mogelijke Lybra onderdelen die je nog zou hebben, maar dat bericht blijft maar hangen in Uit ipv Verzonden. Dus die komt om de één of andere reden niet door.
Ik zou graag een lijst ontvangen van wat je nog hebt liggen.
Mag hier, maar een mailtje naar Jowigras@kpnmail.nl mag ook.

Ik wacht je reactie af.

Met vriendelijke groet,

Johan.
Post Reply

Return to “NL45 Lybra”