Iemand een link naar de juiste middendemper voor de K Coupé? Begrijp dat deze korter is? (logisch)  Brak bij mij pardoes doormidden op het aansluitpunt naar de einddemper  dank! Bob
  Iemand een link naar de juiste middendemper voor de K Coupé? Begrijp dat deze korter is? (logisch)  Brak bij mij pardoes doormidden op het aansluitpunt naar de einddemper  dank! BobMiddendemper kappa Coupé
- 
				bobrockland71
Middendemper kappa Coupé
Hi Liefhebbers  Iemand een link naar de juiste middendemper voor de K Coupé? Begrijp dat deze korter is? (logisch)  Brak bij mij pardoes doormidden op het aansluitpunt naar de einddemper  dank! Bob
  Iemand een link naar de juiste middendemper voor de K Coupé? Begrijp dat deze korter is? (logisch)  Brak bij mij pardoes doormidden op het aansluitpunt naar de einddemper  dank! Bob

Iemand een link naar de juiste middendemper voor de K Coupé? Begrijp dat deze korter is? (logisch)  Brak bij mij pardoes doormidden op het aansluitpunt naar de einddemper  dank! Bob- 
				bobrockland71
Re: Middendemper kappa Coupé
Hi Peter  De 2.4 liter.  thanks!

- 
				bobrockland71
Re: Middendemper kappa Coupé
Yes en zit eronder! Veel dank! Bob

- Attachments
- 

- img_4154.jpg (109.3 KiB) Viewed 796 times