Interessepeiling: is er interesse voor een SW 1.8 Intensa met kapotte distributieriem en een sedan 1.8 LX met hagelschad

Discussie en vraagbaak over Lybra
Frank G

Interessepeiling: is er interesse voor een SW 1.8 Intensa met kapotte distributieriem en een sedan 1.8 LX met hagelschad

Unread post by Frank G »

Lybra 1.8 SW Intensa, 2003, 93.000 km: distributieriem geknapt, motor zit niet vast maar kleppen zullen wel geraakt zijn.
Banden, achterremmen, thermostaat, multiriem, accu allemaal z.g.a.n. Carrosserie vertoont wat hagelschade op dak en motorkap en deukje in linker voorportier, maar is verder ongeschonden. Interieur leder/alcantara in zeer nette staat. Met trekhaak.
Mijn vorige lichtblauwe Lybra 1.8 LX, 2000, 167.000 km, zou als motordonor kunnen dienen maar daar heb ik de tijd noch kunde voor. Deze wagen heeft wat roest, schaafschade en krasjes, veel hagelschade op kap, dak, kofferdeksel en staat op stalen velgen met winterbanden (heb ook nog de lichtmetalen velgen). Staat meer dan een jaar stil, maar start direct (met booster, accu is leeg uiteraard). Interieur in donkerblauw alcantara is zeer nette staat. Mechanisme rechter voorzijruit ontbreekt, infodisplay werkt niet meer.
Ik wil hier gewoon een interessepeiling doen, zien of er mensen geïntereseerd zijn in deze twee wagens, een goede klusser met wat meer tijd wellicht.
Bij interesse graag verder via pb, frankgout@yahoo.com
Beide wagens staan in Boortmeerbeek, Vlaams-Brabant, maar zijn beide uit NL geïmporteerd.
Attachments
sedan 2 lowres.png
sedan 2 lowres.png (215.89 KiB) Viewed 231 times
sw interieur lowres.png
sw interieur lowres.png (250.33 KiB) Viewed 231 times
sw 2 lowres.png
sw 2 lowres.png (143.67 KiB) Viewed 231 times
sw lowres.png
sw lowres.png (173.17 KiB) Viewed 231 times
Post Reply

Return to “NL45 Lybra”