Grote hoeveelheid Lancia onderdelen te koop

Electronische ontsteking
CD's met documentatie voor: Fulvia Flavia Flaminia
bart
Posts: 220
Joined: 06 Jan 2009, 14:01

Grote hoeveelheid Lancia onderdelen te koop

Unread post by bart »

In verband met een verhuizing bied ik een grote hoeveelheid Lancia onderdelen te koop. Het betreft hoofdzakelijk Fulvia coupe 2e serie, maar er zit ook wat gamma en kappa en bijzondere Fulvia (fanalone of S2-1600) spullen bij.

Sla nu je slag voordat alles op mijn nieuwe zoldergarage voor jaaaren uit het zicht verdwijnt!

Een voorbeeld:
compleet uitlaatsysteem, gebruikt maar vrijwel nog zonder roest, van spruitstuk tot en met de einddemper: E100,-
diverse andere uitlaatdelen. gebruikt en met lichte roest: E25,-
Originele Fulvia3 achterbumper met ingebouwde mistlamp. Te schakelen als derde remlicht (mag niet van apk, wel veiligheidsverhogend met slecht weer) of mistlamp via schakelaar achterruitverwarming. Met nummerplaatverlichting. Goede staat: E75,-

Verder nog versnellingsbakken (S2-1300; S2-1600, S1 berlina met versleten differentieel), motoren, plaatwerk (motorkap, kofferklep), raamstijlen in de portieren (S1, S2), meters en klokjes, bedrading, remmen (Girling), een achteras (S2), stoelframes en originele bekleding van een S2 1600 te gebruiken als mal, een prachtige set 13" Cromodora's (fanalone), en nog heel wat meer.

Alle prijzen zijn open voor discussie en misschien heb je iets wat ik graag wil, zodat we met gesloten beurs kunnen ruilen.

Laat me weten wat je zoekt en ik kijk of ik het voor je heb.

Bart
Attachments
uitlaat.jpg
uitlaat.jpg (219.66 KiB) Viewed 405 times
bumper.jpg
bumper.jpg (209.05 KiB) Viewed 405 times
Peter.S
Posts: 240
Joined: 22 Dec 2008, 19:33

Re: Grote hoeveelheid Lancia onderdelen te koop

Unread post by Peter.S »

Hoi Bart , ik heb interesse in afdekkapjes van de bumper gaten......zijn deze voor en achter het zelfde? of zijn deze alleen voor achter...

gr.Peter
Post Reply

Return to “NL86 Fulvia, Flavia, Flaminia te koop / gevraagd”