BOSE ICS zonder radio & audio

Discussie en vraagbaak over Lybra
lancialberto

BOSE ICS zonder radio & audio

Unread post by lancialberto »

Dag allemaal,

Graag stel ik me even voor: Alberto Radstake. Normaliter een Thesis rijder, maar inmiddels ben ik ook een Lybra rijker :-) Een 2.4 JTD SW uit 2005. Heerlijk rij ijzer, temeer hij ooit door Squadra onder handen is genomen. Echter heb ik 1 probleem: geen geluid uit mijn ICS! En geen radio (geluid + display). Het betreft een BOSE versie met Navigatie. Nou gaf de vorige eigenaar aan dat dit aan de wisselaar lag, die was losgekoppeld omdat deze niet meer werkte. Dus heb ik een LoudLink setje gekocht en deze aangesloten....niets. De loudlink krijgt volgens mij ook geen spanning: het ledje gaat niet branden. De HIFI zekering (onderzijde dashboard) heb ik gecheckt, deze is prima.

Heeft iemand een idee?
hanzie68

Re: BOSE ICS zonder radio & audio

Unread post by hanzie68 »

Heb je wel beeld? Of doet ie helemaal niets?
Eigenaar van een Grande Dame, Metallic zwarte Lybra 1.8 16V LX SW
lancialberto

Hans, ik heb wel beeld, navi / noordcomputer werken ook. Maar dus geen cd + radio. Tevens geen geluid bij navigatie.
JackWess

Unread post by JackWess »

Dan komt er dus zeer waarschijnlijk geen signaal bij de versterker, of de versterker is zelf overleden.
Zegt mijn "boeren" verstand.

.
Ex: Delta 1.6 GT 1986 - Thema i.e. Turbo 1988 - Kappa 2.4 LX 1995
, Lybra SW comfortronic 2000 en 1.8 Intensa 2003 Heden, K 5.20 T SW
Moderator Lybra en Thesis forum
lancialberto

Dank voor de tips en meedenken. Ik heb nog wat aanvullende info: de wisselaar krijgt geen stroom. Ik dacht eerst dat deze kapot was, maar na het aansluiten van een nieuwe loudlink gaat deze ook niet aan...kan ik hierdoor wellicht iets meer uitsluiten? De HIFI zekering is oké...
Post Reply

Return to “NL45 Lybra”