van kappa 2.0sw naar 3.0 ombouwen?

Vraagbaak en discussie over technische zaken.
Voor gevraagd / te koop, ga naar forum NL52.
Voor andere Kappa zaken, ga naar forum NL51
fabian renzo
Posts: 50
Joined: 21 Oct 2010, 16:33

van kappa 2.0sw naar 3.0 ombouwen?

Unread post by fabian renzo »

Hallo ben in t verleden hier ook te vinden geweest,maar toen de achterschokdempers het begaven van mijn kappa 2.0 sw,heb ik hem op geborgen in de schuur en op zoek gegaan na 2 achterschokdempers
Toen is ie een beetje op de achtergrond verdwenen tot 2 weken geladen,kwam ik op internet een sw tegen(sloop) tegen een hele leuke prijs kon ik de dempers overnemen.
ik een beetje over en weer mailen,blijkt het blok in goede staat te zijn en 180.000 gelopen te hebben,,nu rest mijn vraag is t mogelijk om dat blok erin te bouwen..of is dat een onbegonnen klus..ik doel op kabelboom,aansluitingen enz..heeft iemand daar ervaring mee?
met vriendelijke groet.
Fabian
Koos
Posts: 635
Joined: 21 Dec 2008, 23:32

Re: van kappa 2.0sw naar 3.0 ombouwen?

Unread post by Koos »

Dempers monteren en weer gaan rijden met de 2.0 sw.
Tijd ,geld en veel werk ,je schiet er niets mee op
Lancia Delta 3 en Fulvia Zagato 1401 `72 , ex.(Kappa coupe 2.4 enYpsilon 2002 .Fulvia coupe, berline, beta coupe ,beta spider , 2000 coupe ,Delta hpe1999)
koen_
Posts: 618
Joined: 24 Jul 2009, 09:37

Re: van kappa 2.0sw naar 3.0 ombouwen?

Unread post by koen_ »

ik zou er idd zeker niet aan beginnen, buiten dat het technisch erg lastig zal zijn, ... niets is hetzelfde ..., moet je je auto ook opnieuw laten 'type-goedkeuren' bij het RDW en dat is zeker geen eenvoudige APK-achtige keuring, maar een heel uitgebreide keuring incl proefrit, die veel tijd en geld kost ...

... gewoon van blijven dromen denk ik ... ;)
Intensa SW 2002 ... Grigio Fontana
gerrit
Posts: 249
Joined: 26 Dec 2008, 10:22

Re: van kappa 2.0sw naar 3.0 ombouwen?

Unread post by gerrit »

gewoon doen ik heb het al een paar keer gedaan
Post Reply

Return to “NL50 Kappa. Technische zaken.”