Italia a Zandvoort
Italia a Zandvoort
Nog Lybristi naar Zandvoort zondag 28 juni a.s? Ik wel maar dan als Alfist.
Re: Italia a Zandvoort
Alfist?? Da's een beetje vloeken in de kerk hier. Wat voor Alfa? Toch geen 156 hoop ik?
Tja over het evenement, enige kans dat ik daar m'n opwachting maak. Een paar jaar terug was Apeldoorn ook erg leuk. Heb je een Telegraaf onder je arm en een roos in je knoopsgat? (:P)
B)-
Tja over het evenement, enige kans dat ik daar m'n opwachting maak. Een paar jaar terug was Apeldoorn ook erg leuk. Heb je een Telegraaf onder je arm en een roos in je knoopsgat? (:P)
B)-
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Emblema (2005)
Lancia Lybra Berlina 1.8 VVT Business (2000)
Spider 2.0 Quadrifoglio Verde 1986. Ik sta bij het Alfaforum. De Lancia Club Nederland staat er ook. Met roos en NRC, ghe ghe.
Oei! Spider QFV '86, da's een hele mooie, ik neem alles terug
Ja van die Lancia club weet ik, ben lid geworden onder druk van de knaap die me m'n huidige Lybra verkocht
Goed, mogelijk tot dan, hoewel het wat strijdig is met de vakantieplannen. Heb e.e.a. in beraad.
B)-
PS: op zoek naar een politieke polderweg, kunnen we er een klaproos en AD van maken?

B)-
PS: op zoek naar een politieke polderweg, kunnen we er een klaproos en AD van maken?

We hebben een deal! Maar dan wel met rode broek, pardon, pantalon.
Mocht je nog naar Zandvoort komen, beste even bellen of SMS-en, ik loop namelijk rond. Je hebt mijn nummer nog als het goed is. Whatsapp werkt niet zonder WIFI (heb geen abo internet op mijn mobiel).
Mocht je nog naar Zandvoort komen, beste even bellen of SMS-en, ik loop namelijk rond. Je hebt mijn nummer nog als het goed is. Whatsapp werkt niet zonder WIFI (heb geen abo internet op mijn mobiel).
AD accoord maar de klaprozen zijn inmiddels uitgebloeid (mijn papavers zijn nu alleen nog alom begeerde blaadjes en zaadkopjes aan het groeien >:D<
Dus ik waag het erop. Nu alleen dat telnr nog even opzoeken... Wellicht tot straks!
B)-
Dus ik waag het erop. Nu alleen dat telnr nog even opzoeken... Wellicht tot straks!
B)-
Ook de papavers zijn inmiddels "heengegaan", ik heb op, onder, boven en naast het circuit geen Lybra gezien. Slechts enkele Lancia's van divers pluimage van LCN stonden er. Het merk zal zo gauw in de vergetelheid raken. Als ik die Marchionne te pakken krijg gaat ie linea recta op de brandstapel ?tt?
Toch 60 stuks qua Lancia, meer mocht er niet staan. Zandvoort Italia is ook verworden tot een commercieel feestje. Begrijpelijk van romantiek kun je niet leven. Maar het wordt steeds lastiger om als club je daar te profileren.
-
Verleden jaar was ik er met mijn Lybra, maar dit jaar had ik geen tijd helaas.
Ik wacht vol spanning de meeting af, wordt tijd dat de Lybra ook een beetje onder de aandacht komt weer
Tot die tijd blijf ik trouw mijn exemplaar in topconditie behouden.
Ik wacht vol spanning de meeting af, wordt tijd dat de Lybra ook een beetje onder de aandacht komt weer

Tot die tijd blijf ik trouw mijn exemplaar in topconditie behouden.
Trotse eigenaar van een glimmende Lancia Lybra Emblema 2.0 sedan uit 2004
Ondanks dat het wat stil is, word er aan de meeting wel gewerkt.
Update zal ook binnenkort volgen,
Helaas valt de interesse minder uit dan ik verwacht/gehoopt had.
Maar wie weet veranderd dat nog.
..
Update zal ook binnenkort volgen,
Helaas valt de interesse minder uit dan ik verwacht/gehoopt had.
Maar wie weet veranderd dat nog.
..
Ex: Delta 1.6 GT 1986 - Thema i.e. Turbo 1988 - Kappa 2.4 LX 1995
, Lybra SW comfortronic 2000 en 1.8 Intensa 2003 Heden, K 5.20 T SW
Moderator Lybra en Thesis forum
, Lybra SW comfortronic 2000 en 1.8 Intensa 2003 Heden, K 5.20 T SW
Moderator Lybra en Thesis forum