Na het ophalen van mijn Thesis in NL heb ik alweer ca. 2 500km gereden en met veel plezier.
Heb nu bijna mijn Thesis op CH kenteken staan en het wachten is op de officiële Keuring en dan de bijbehorende kenteken plaat BS …..!
Het is mij opgevallen dat het bij de auto behorende felxibele baganet die dwars in de kofferbak bevestigd kan worden ontbreekt!
Ik heb bij Otten bv, waar de auto is uitgeleverd, navraag gedaan maar die is niet meer te leveren.
Heeft iemand een idee waar ik er nog een kan krijgen of nog beter nog eentje liggen?
Alvast bedankt voor de hulp.
Groeten vanuit de Elzas.
Jos
Bagagenet gezocht!
Re: Bagagenet gezocht!
O ja, nog een foto van haar toen nog op NL kenteken.
- Attachments
-
- img_0928.jpg (96.73 KiB) Viewed 413 times
ik zou er ergens nog een moeten hebben liggen. Hugo
Hallo Hugo,
als dat zo is zou ik hem graag van je overnemen!
Laat maar weten of het net er is!
Thx,
Jos
als dat zo is zou ik hem graag van je overnemen!
Laat maar weten of het net er is!
Thx,
Jos
In geval je er wat mee kan, het bagagenet van een alfa 156 SW past ook. alleen schijnen die bijna net zo zeldzaam te zijn als die van de thesis.
Dank voor de tip!
Hoe meer kansen......!
Hoe meer kansen......!
Indien 'krammer' (Hugo) het niet kan vinden, kan je ook het volgende overwegen.
Past een bagagenet van de Delta of Ypsilon ook ?
De bevestiging aan de vloer (plastic haken ?) kan je trachten te bekijken bij de accesoires.
Link : http://lancia.mopar.eu/it/it/accessori
Kies dan een model (Delta of Ypsilon) (bijna onderaan, op de afbeelding van de auto zelf), daarna "Tempo libero" en dan "Reti fermacarico".
Als je dan op de foto klikt, wordt deze vergroot en kan je meer in detail bekijken.
[size=small](bij de Ypsilon kan je goed het systeem van bevestigen bekijken. Grootte van het net : ?)[/size]
Koen
Past een bagagenet van de Delta of Ypsilon ook ?
De bevestiging aan de vloer (plastic haken ?) kan je trachten te bekijken bij de accesoires.
Link : http://lancia.mopar.eu/it/it/accessori
Kies dan een model (Delta of Ypsilon) (bijna onderaan, op de afbeelding van de auto zelf), daarna "Tempo libero" en dan "Reti fermacarico".
Als je dan op de foto klikt, wordt deze vergroot en kan je meer in detail bekijken.
[size=small](bij de Ypsilon kan je goed het systeem van bevestigen bekijken. Grootte van het net : ?)[/size]
Koen
Koen
Lancia Y 1.2 LS 8v '01
Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91
Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14 (Sold okt '24, 10y 3m, 165.600 km)
Lancia Y 1.2 LS 8v '97 (RIP feb '13, 15y 8m, 334.500 km)
Lancia Y 1.2 LS 8v '01
Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91
Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14 (Sold okt '24, 10y 3m, 165.600 km)
Lancia Y 1.2 LS 8v '97 (RIP feb '13, 15y 8m, 334.500 km)
Gevonden.
Misschien beter pb voor verdere details.
Gr Hugo
Misschien beter pb voor verdere details.
Gr Hugo