Alternative septemberrit 2014

Electronische ontsteking
CD's met documentatie voor: Fulvia Flavia Flaminia
Frank Meijer

Alternative septemberrit 2014

Unread post by Frank Meijer »

Beste Lancisten,

Het plan is opgevat om in september 2014 een rit te organiseren naar Italië, hetgeen een deel van de groep in 2013 goed bevallen is. Het zou jammer zijn als door dit initiatief de wegen in het mooie Wallonië en Noord-Frankrijk opnieuw verstoken blijven van vette benzinedampen en rubberstof van de Fulvia's omdat er in en naar Italië lekker gereden wordt.

Ook is gebleken dat om verschillende redenen niet iedereen in staat is om een week vrij te kunnen maken. Daarom het volgende initiatief: in het weekeinde van 13 / 14 september wordt er een traditioneel magnifieke, oergezellige en glanzende rit georganiseerd voor de eigenaars van Fulvia's op min of meer bekend gebied met als doel heerlijk te toeren, af en toe wat te scheuren, maar vooral te genieten van elkaars gezelschap en geliefde Lancia's.

Graag vernemen we van jullie (en we zijn Bart Verbeek en Frank Meijer) of jullie interesse hebben. Vooralsnog zijn er al 5 teams met hun auto geïnteresseerd. We streven naar een maximale deelname van 10 auto’s en de inschrijving sluit op 1 mei vanwege het voortijdig regelen van de benodigde hotelkamers.

Groeten,
Bart en Frank
lucasgeheniau

Re: Alternative septemberrit 2014

Unread post by lucasgeheniau »

Het zal me een genoegen zijn om mijn verjaardag in jullie gezelschap, en het rubber, olie en benzine parfum te vieren!!!

:)-D

Lucas
Huib
Site Admin

Unread post by Huib »

Goed plan.

Wij zijn dan al weer terug uit Italië en doen graag mee.

7 september Mondovi staat bij een hoop Lancisti intussen genoteerd als vaste datum en plaats voor een open Lancia bijeenkomst. In Italië valt het rijden wel mee met die 15 gangen lunches en 12 gangen diners met tussendoor aperitief.
johan de meester

Unread post by johan de meester »

Hoi Lancisten, ook ons past het niet om naar Italie te reizen. Maar de rit naar Frankrijk willen we niet missen...jammer dat september nog ver weg is want wij hebben er nu al veeeeeel zin :)
Jasper

Unread post by Jasper »

Hey Frank en Bart,

Wat een fijn plan! Helemaal goed, dit jaar ben ik er weer bij.
Mochten jullie nog hulp nodig hebben dan hoor ik het graag.

Gr. Jasper
Bart Verbeek

Unread post by Bart Verbeek »

Als ik me goed herrinner was het september 2005 dat we de eerste rit deden. Tussen Breda (de schuur van Huib) en Turnhout ( de stal van mezelf). Het jaar erna van het zelfde laken een broek. 2007 stond te boek als het 1e jaar dat Frankrijk werd onveilig gemaakt. En de smaak hadden we te pakken: de Belgische en Franse ardennen zijn erg desolaat, voorzien van erg leuke wegen en vanaf er meer dan 3 Fransen op een zelfde plek zijn, dan kan je er ook nog eens waanzinnig lekker eten. Parkeer de parking vol vermoeide Fulvias en je treft alle baasjes zwaar gesticulerend en vocht absorberend aan de toog alwaar de plaatselijke Coralie haar stinkende best doet aan al onze (drank)eisen te voldoen.

Het eerste jaartje mocht de zagato mee, maar dat was meteen ook haar laatste ritje. Ze kreeg een verjongingskuur als geen ander. Dit jaar is ze na 8 jaar weer van de partij. Ze is nog wat zonlicht schuw, maar dat trainen we er dit voorjaar wel af.

Let the games begin!
Koos

Unread post by Koos »

Nog even onder voorbehoud ,maar twee teams uit het noorden willen ook mee ,
Moet nog een en ander geregeld worden .
Lancia Delta 3 en Fulvia Zagato 1401 `72 , ex.(Kappa coupe 2.4 enYpsilon 2002 .Fulvia coupe, berline, beta coupe ,beta spider , 2000 coupe ,Delta hpe1999)
johan de meester

Unread post by johan de meester »

Tof Bart dat de rode bolide strijdens klaar is (tu)
Frank Meijer

Unread post by Frank Meijer »

Hallo Koos,

Leuk dat jullie meegaan! Jullie staan op de lijst.

Groet,
Frank
Peter Coolsma

Unread post by Peter Coolsma »

Zet mij maar op de reservelijst! (tu) Oftewel, ligt een klein beetje aan de invulling. Laten we zeggen een 80% toezegging.
Post Reply

Return to “NL85 Fulvia, Flavia, Flaminia, Stratos”