melding motortemparatuur
-
melding motortemparatuur
hallo sinds kort ben ik een eigenaar van een thesis 20 turbo ik heb de temp sensor vervagen bij de thermostaat huis maar hij blijft de melding geven van motor temp en gaat in nood loop kan iemand mij nog tip geven waar ik moet kijken of zit er ergens nog een sensor graag een reactie alvast iedereen bedankt voor inzet
Re: melding motortemparatuur
Wat bedoel je met noodloop ?
Draait je grote radiateurventilator wel.
Ik heb ook problemen met de motor temperatuur gehad, maar het bleek uiteindelijk de regelunit voor de radiateurventilator (te vinden op de behuizing van de fan tussen motor en fan) te zijn.
Wat zijn de symptomen. Het is verstandig om de storing te laten uitlezen waneer deze zich voordoet. Als je als melding iets dergelijks krijgt als storing aan tweede trap aansturing fan. Zou ik naar de regelunit kijken.
Draait je grote radiateurventilator wel.
Ik heb ook problemen met de motor temperatuur gehad, maar het bleek uiteindelijk de regelunit voor de radiateurventilator (te vinden op de behuizing van de fan tussen motor en fan) te zijn.
Wat zijn de symptomen. Het is verstandig om de storing te laten uitlezen waneer deze zich voordoet. Als je als melding iets dergelijks krijgt als storing aan tweede trap aansturing fan. Zou ik naar de regelunit kijken.