Gezocht, Fulvia Coupé S2 onderdelen
-
Gezocht, Fulvia Coupé S2 onderdelen
Aangezien mijn auto binnenkort terugkomt van de spuiter kan ik weer gaan beginnen met opbouwen.
Hiervoor heb ik een aantal onderdelen nodig wat ik nu al weet, de lijst zal wellicht gaandeweg nog aangevuld worden.
Wie kan mij helpen aan de volgende onderdelen:
Set goede schokdempers (wellicht koop ik ze nog nieuw maar als iemand toevallig nog een goede set heeft liggen hoor ik het graag)
2 sierlijsten die langs de watergoot bij het dak lopen
Sierstrip die rond het achterpaneel loopt, dus bij de achterlichten. De 2 lossen stukjes zijn nog in goede staat.
Fulvia embleem voor op het dashboard
Hiervoor heb ik een aantal onderdelen nodig wat ik nu al weet, de lijst zal wellicht gaandeweg nog aangevuld worden.
Wie kan mij helpen aan de volgende onderdelen:
Set goede schokdempers (wellicht koop ik ze nog nieuw maar als iemand toevallig nog een goede set heeft liggen hoor ik het graag)
2 sierlijsten die langs de watergoot bij het dak lopen
Sierstrip die rond het achterpaneel loopt, dus bij de achterlichten. De 2 lossen stukjes zijn nog in goede staat.
Fulvia embleem voor op het dashboard
Re: Gezocht, Fulvia Coupé S2 onderdelen
Stefan, Ga voor je kijken !!!!Volgens mij heb ik alles , weet alleen niet welke staat!,zal foto's voor je maken....(fulvia embleem ,dat waar ook de radieo word ingebouwd?)
gr.Peter
gr.Peter
Heb ik allemaal liggen behalve Fulvia embleem.
1 schokbreker moet ergens liggen zijn goed moeten schoon gemaakt worden,kijk maar of je interesse hebt.
gr.Peter
gr.Peter
- Attachments
-
- dsc04087.jpg (189.39 KiB) Viewed 608 times
-
- dsc04061 (640x360).jpg (55.93 KiB) Viewed 608 times
-
- dsc04054.jpg (177.56 KiB) Viewed 608 times
-
- dsc04868.jpg (175.8 KiB) Viewed 608 times
-
Ben ondertussen voorzien van de sierstrips en het embleem voor het dashboard.
Wat ik verder nodig heb is een slotenset met 1 sleutel, dus beide deuren, achterklep en tankklepje.
Daarnaast ben ik ook opzoek naar de ronde rubber aanslagdoppen bij de voor en achterklep.
(tu)
Wat ik verder nodig heb is een slotenset met 1 sleutel, dus beide deuren, achterklep en tankklepje.
Daarnaast ben ik ook opzoek naar de ronde rubber aanslagdoppen bij de voor en achterklep.
(tu)
-
sloten set heb ik wel voor je.
rubber misschien
bert
rubber misschien
bert
-
Wellicht de laatste onderdeeltjes die ik nodig heb zijn de volgende:
1 nette sierstrip die op de dorpel komt
1 nette sierstrip die op de achterklep zit
en 2 (stoot)rubbers voor de voorbumper die aan beide zijkanten zitten. Ik zoek ze met nog goede bevestigingsdraad / bevestigingspunten omdat daaraan ook het voorknipperlicht bevestigd zit. Ik heb een paar bumpers maar daar is bij allemaal het draad weggerot dus het zal misschien geen makkelijke vraag zijn.
Ik hoor het graag als iemand me er aan kan helpen.
Stefan
1 nette sierstrip die op de dorpel komt
1 nette sierstrip die op de achterklep zit
en 2 (stoot)rubbers voor de voorbumper die aan beide zijkanten zitten. Ik zoek ze met nog goede bevestigingsdraad / bevestigingspunten omdat daaraan ook het voorknipperlicht bevestigd zit. Ik heb een paar bumpers maar daar is bij allemaal het draad weggerot dus het zal misschien geen makkelijke vraag zijn.
Ik hoor het graag als iemand me er aan kan helpen.
Stefan
-
Stefan,sierstrip op de dorpel;welke kant?
binnenzijde of buitenzijde?
Bumper strip: heb een voor en achterbumper(beiden ophalen)
Achterklep strip; is er ook wel
laat me even weten wat het moet gaan worden,dan ga ik kijken
kosten: lekker wit wijntje ( droog)
mvg.
bert
binnenzijde of buitenzijde?
Bumper strip: heb een voor en achterbumper(beiden ophalen)
Achterklep strip; is er ook wel
laat me even weten wat het moet gaan worden,dan ga ik kijken
kosten: lekker wit wijntje ( droog)
mvg.
bert
-
Kijk dat zijn goede berichten.
De strip die ik zoek is de lange strip die van het voorscherm naar het achterscherm loopt en met klemmetjes in de buitendorpel gedrukt zit. Van deze strip zijn beide kanten volgens mij hetzelfde.
Als je gaat kijken, kijk dan even of er geen gaten geboord zijn in de rubber bumperstrips om ze te bevestigen en of de bevestigingen nog in orde zijn.
Ik hoor graag van je, mijn dank is alvast groot!
De strip die ik zoek is de lange strip die van het voorscherm naar het achterscherm loopt en met klemmetjes in de buitendorpel gedrukt zit. Van deze strip zijn beide kanten volgens mij hetzelfde.
Als je gaat kijken, kijk dan even of er geen gaten geboord zijn in de rubber bumperstrips om ze te bevestigen en of de bevestigingen nog in orde zijn.
Ik hoor graag van je, mijn dank is alvast groot!
Stefan,
ik heb die strips nog liggen, ik heb ze destijds niet geplaatst op mijn fulvia.
grts,
herman
ik heb die strips nog liggen, ik heb ze destijds niet geplaatst op mijn fulvia.
grts,
herman