Inbouw van cruise control
Inbouw van cruise control
Heeft iemand ervaring met het inbouwen van cruise control in een lybra?? Via de zoekfunctie kom ik niet verder dan een itialiaanse versie van how-to.
Re: Inbouw van cruise control
Vijf jaar terug in mijn intensa uit duitsland een cruise contol pookje ingebouwd.
Inbouwen ging simpel met het voorbeeld:
Vastmaken met de boutjes, stuk uit plastic plaat zagen en stekker erin.
Staat meer over in de dicussielijst.
Succes
Inbouwen ging simpel met het voorbeeld:
Vastmaken met de boutjes, stuk uit plastic plaat zagen en stekker erin.
Staat meer over in de dicussielijst.
Succes
-
Je moet dan wel elektronische aansturing van je gasklep hebben en niet mechanisch, zoals ik heb.
En volgens mij heeft DieselTDI nog wel een setje liggen om in te bouwen.
En volgens mij heeft DieselTDI nog wel een setje liggen om in te bouwen.
Voormalig bestuurder van een grijze 1.8 LX LPG (2000)
Nu Volvo S60 D5 (2002)
Nu Volvo S60 D5 (2002)
Klopt,
Alleen die HAD ik liggen. Heb m al verkocht.
Maar als ik weer eens op de sloop ben, kan ik wel ff kijken.
Duurt alleen even voor ik er ben denk ik
Alleen die HAD ik liggen. Heb m al verkocht.
Maar als ik weer eens op de sloop ben, kan ik wel ff kijken.
Duurt alleen even voor ik er ben denk ik
Peugeot 307 1.6 Hdif SW Oxygo RT3 (2006)
Je hoeft niet gestoord te zijn, maar het maakt de wereld wel wat beter te verdragen.
EX Lancia Lybra 2.0 SW Lx (2000) navi, grijs
Je hoeft niet gestoord te zijn, maar het maakt de wereld wel wat beter te verdragen.
@DieselTDI: mijn Lybra 1.8 begint genadeslagen te krijgen: compressie in 2 cylinders zakt als een baksteen, olieverbruik stijgt explosief, het wordt einde oefening vrees ik, na een jaar met erg veel kilometers en een genaderit erachteraan met een vrij zware caravan (maar die heeft-ie al 6 jaar getrokken, hoewel opoe het nu niet meer kon, blijkbaar). Het oog dreigt te vallen op een Audi A4 van 2006 (passende prijs) maar met een nieuw blok dat maar 25k heeft gelopen. VAG ging naar Peugeot, (in de wandeling hier O-god! maar ik dreig echt naar VAG af te zakken. Is er nog redding?? Die Audi"s zien er qua interieur echt niet uit als je een Lancia gewend bent, en dat voor dat geld (nieuw althans). Maar ja, scheelt wel erg veel geld...
B)- (in grote onrust)(
B)- (in grote onrust)(
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Emblema (2005)
Lancia Lybra Berlina 1.8 VVT Business (2000)
Dat begrijp ik dus echt niet he, van een Lybra naar een Audi, wat bezielt je? Met een Lybra ben je een individu met een eigen goed ontwikkelde smaak, (smaken kunnen weliswaar verschillen, maar goede smaak moet men leren ontwikkelen, net als het leren drinken van rode wijn), met een Audi ben je een grijze muis in de massa waar echt niemand naar omkijkt, zeg maar in de trant van "voor jou 10 anderen".
Er is maar één volk dat auto's kan bouwen welke tot de verbeelding spreken en dat zijn niet "i tedeschi".
Bovendien is er toch keus zat bij de tweedehands Italianen? Alfa 159, Alfa 156, Alfa 166, Lancia Delta, (een andere) Lybra (neem die van Shivan over bijv.), Lancia Thesis, Fiat Croma, Fiat Bravo. Als je een beetje zoekt vind je genoeg pareltjes voor een appel en ei.
Succes!
Er is maar één volk dat auto's kan bouwen welke tot de verbeelding spreken en dat zijn niet "i tedeschi".
Bovendien is er toch keus zat bij de tweedehands Italianen? Alfa 159, Alfa 156, Alfa 166, Lancia Delta, (een andere) Lybra (neem die van Shivan over bijv.), Lancia Thesis, Fiat Croma, Fiat Bravo. Als je een beetje zoekt vind je genoeg pareltjes voor een appel en ei.
Succes!
Ben ik allemaal met je eens. Ik ben er dan ook nog niet uit...
B)-

B)-
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Emblema (2005)
2 dingen.
1: Ik heb nog WEL een cruisecontrole pook liggen.
Bleek er 2 te hebben.
2: ik rij anders nog steeds geen VAG
Ik rij Leeuw......... Dus wie verlaagd zich dan?
Maar ok. De ringen zijn wel waardevast en toch ook wel
Redelijk betrouwbaar. Die sleurhut moet hij geen problemen mee hebben....
1: Ik heb nog WEL een cruisecontrole pook liggen.
Bleek er 2 te hebben.
2: ik rij anders nog steeds geen VAG
Ik rij Leeuw......... Dus wie verlaagd zich dan?
Maar ok. De ringen zijn wel waardevast en toch ook wel
Redelijk betrouwbaar. Die sleurhut moet hij geen problemen mee hebben....
Peugeot 307 1.6 Hdif SW Oxygo RT3 (2006)