Italia a Zandvoort

Discussie en vraagbaak over Lybra
Stupendo

Italia a Zandvoort

Unread post by Stupendo »

Gaan er nog mensen naar Italia a Zandvoort 30 juni? Mits het niet pijpestelen regent ben ik er, maar waarschijnlijk niet met de Lybra maar met mijn rode Spider QV of - bij veel file - met mijn pistachegroene Vespa GT 200 L. Allebei zo te herkennen. Ik sta als het goed is op het circuitterrein zelf. Schroom niet om een babbeltje te komen maken.

Ik las overigens ergens anders dat er meer dan 50 Fulvia's komen, fantastico!
rovako

Re: Italia a Zandvoort

Unread post by rovako »

Ik ben wel van plan om met mijn kids te gaan.en natuurlijk gaan we met de lybra
kijk eens wat vaker naar je interieur.
Stupendo

Zelf was ik met de Vespa, heb geloof ik geen één Lybra gezien...maar desalniettemin was het mede door het mooie weer geweldig.
rovako

Unread post by rovako »

er stond tussen de lancia's een lybra licht grijs.en de mijne stond op de parkeerplaats.
wel veel moois gezien,heb je nog met de vespa over het circuit gereden?
kijk eens wat vaker naar je interieur.
Stupendo

Nee. Ik stond officieel bij het Alfaforum en 's ochtends kon ik de Vespaclub niet vinden op het terrein. Later bleek dat er 2 Vespaclubs waren waarvan de één niet wilde dat de recente Vespa's ook mee zouden rijden. Ze stonden wel in de planning om te rijden om 1305 maar toen reed er niets. Wat later wel maar toen was het voor mij al te laat. Wel jammer, die van mij had er ook goed tussen gepast en gehoord, Verde pistacchio (officieel Verde Vintage) en een Tricolore helm :-). Op de openbare weg rijd ik vaak ook nog met een witte jas en grote rode squashtas op mijn rug, dus dat is ook nog eens de Tricolore, maar die kleurcombinatie is toeval.
Post Reply

Return to “NL45 Lybra”