Mijn Fulvia Rallye serie 1 heeft prima velgen, maar de cromodora CD28's vind ik er wel erg fraai onder staan.
In Italie koop je voor 800 echten en voor 650 replica's. Past dat allemaal en heeft iemand ervaring met aanschaf van (deze) replicavelgen?
Linkje:
http://www.kijiji.it/annunci/ricambi-e- ... 4/21865156
Ervaring met replica cromodora?
Re: Ervaring met replica cromodora?
Jaren geleden ben ik bij deze Davide geweest ,ik had er een gebruikte velg gekocht ,en omdat ik met vakantie in de buurt was heb ik hem opgehaald.
Hij handelt in gebruikte velgen,voornamelijk Italiaans,heb een leuk gesprek gehad over zijn handel.
Ik heb verder geen ervaring met de replica velgen
Hij handelt in gebruikte velgen,voornamelijk Italiaans,heb een leuk gesprek gehad over zijn handel.
Ik heb verder geen ervaring met de replica velgen
Lancia Delta 3 en Fulvia Zagato 1401 `72 , ex.(Kappa coupe 2.4 enYpsilon 2002 .Fulvia coupe, berline, beta coupe ,beta spider , 2000 coupe ,Delta hpe1999)
-
Re: Ervaring met replica cromodora?
De replica velgen zijn 14 duims en passen niet op een s1, tenzij je het centraal gat laat vergroten. En als je dit doet moet je ook uitkijken welke banden je gaat monteren zoniet kloppen de verhoudingen van de versnellingen niet.... correct me if I'm wrong!