2000 HF Logo
2000 HF Logo
Hoi allemaal,
Sinds kort ben ik de trotse bezitter van een Lancia 2000 HF. Een van de 2000 HF badges (logo) is echter zwaar beschadigd. Na een speurtocht lukt het me niet om een vervangende badge (nieuw of gebruikt) te vinden. Enig idee waar dit deze beschikbaar zijn?
Groet,
Ibie
Sinds kort ben ik de trotse bezitter van een Lancia 2000 HF. Een van de 2000 HF badges (logo) is echter zwaar beschadigd. Na een speurtocht lukt het me niet om een vervangende badge (nieuw of gebruikt) te vinden. Enig idee waar dit deze beschikbaar zijn?
Groet,
Ibie
Lancia 2000 HF coupe
-
Re: 2000 HF Logo
Laat eens een plaatje zien van wat je zoekt.
Misschien heb ik er een liggen.
grts
lucas
Misschien heb ik er een liggen.
grts
lucas
Je zou anders deze eens in de gaten kunnen houden (of contact opnemen), ze lijken een ruime sortering te hebben maar de HF-badge welke ik denk dat je zoekt zit er zo op het eerste gezicht niet bij: spitline
Op het Italiaanse forum werd al eens geroepen dat deze tot de "onvindbare delen" behoort. Zie link
(met wat basiskennis Italiaans en google translate komt men een heel end...)
Ook het lampje boven de autoradio wordt daar genoemd als zo'n onvindbaar ding (en die zoek ik dus, zie foto zwarte kapje boven radio/pininfarina logo). Al zou dat minder zeldzaam moeten zijn want die hadden andere 2000 coupe's immers ook...
Dus als iemand die heeft houd ik me aanbevolen!
gr Dion
Op het Italiaanse forum werd al eens geroepen dat deze tot de "onvindbare delen" behoort. Zie link
(met wat basiskennis Italiaans en google translate komt men een heel end...)
Ook het lampje boven de autoradio wordt daar genoemd als zo'n onvindbaar ding (en die zoek ik dus, zie foto zwarte kapje boven radio/pininfarina logo). Al zou dat minder zeldzaam moeten zijn want die hadden andere 2000 coupe's immers ook...
Dus als iemand die heeft houd ik me aanbevolen!
gr Dion
- Attachments
-
- courtesey light _1.jpg (65.41 KiB) Viewed 534 times
Nope, Zit er niet bij. Het is een geel/blauw logo met HF erop. Zal eens een foto plaatsen.
Lancia 2000 HF coupe
Dat lampje heb ik gelukkig wel. Ik mis dan weer het Pininfarina inzet op de plek van de autoradio. Wellichtr dan toch maar een vintage radio plaatsen. Of zijn deze wel "eenvoudig" verkrijgbaar?
Lancia 2000 HF coupe
-
-
Blaupunkt was een veel gebruikt merk in Lancia's buiten Italie, en die zijn op beurzen vrij makkelijk te vinden
Zoek er eentje met een zgn DIN aansluiting voor een cassette recorder achterop, daar kun je heel makkelijk een aansluiting voor een MP-3 speler of Ipod van fabrieken
Zoek er eentje met een zgn DIN aansluiting voor een cassette recorder achterop, daar kun je heel makkelijk een aansluiting voor een MP-3 speler of Ipod van fabrieken
kijk dat ziet er bekend uit!
- Attachments
-
- 2013-01-13 16.51.23_small.jpg (195.48 KiB) Viewed 535 times
Het gehele plaatje inclusief Pininfarinaschildje zal niet makkelijk zijn, maar het Pininfarinaplaatje zelf is vrij makkelijk te vinden; werd ook wel op andere Pininfarina-modellen gemonteerd. Google maar eens op scritta of stemma pininfarina en tussen de plaatjes kom je 'm wel tegen van diverse aanbieders.....
Maar zoals Bert schreef is een vintage autoradio natuurlijk ook mooi, ikzelf heb recentelijk een Grundig Weltklang 4000a erin gezet (op het Italiaanse deel van dit forum wordt ie ook ergens genoemd als 'indertijd verkrijgbaar' voor de Lancia 2000. Dank nog aan jou Bert want ik heb ook een Ipod-aansluiting gemaakt met behulp van jouw handleiding (ik zag dat jij de auteur was)
De radio past goed bij het interieur, de knoppen zijn nagenoeg hetzelfde als die van achterruitverwarming etc. Zie plaatje....
Maar zoals Bert schreef is een vintage autoradio natuurlijk ook mooi, ikzelf heb recentelijk een Grundig Weltklang 4000a erin gezet (op het Italiaanse deel van dit forum wordt ie ook ergens genoemd als 'indertijd verkrijgbaar' voor de Lancia 2000. Dank nog aan jou Bert want ik heb ook een Ipod-aansluiting gemaakt met behulp van jouw handleiding (ik zag dat jij de auteur was)
De radio past goed bij het interieur, de knoppen zijn nagenoeg hetzelfde als die van achterruitverwarming etc. Zie plaatje....
- Attachments
-
- 2013-01-29 19.16.21_small.jpg (196.09 KiB) Viewed 535 times