op zoek naar weber carburator 34mm

Discussie en vraagbaak over Beta berlina, Beta coupe, Beta HPE, Beta Trevi, Beta spider, Beta Monte Carlo en de Gamma
Gamma WW Registry
frank kloek

op zoek naar weber carburator 34mm

Unread post by frank kloek »

hallo alle,
zoals de titel al vermeld ben ik op zoek naar een weber carburator mogen er eventueel 2 zijn maar dan wel met aangepast spruitstuk

tevens een spaghetti uitlaatspruitstuk voor een betacoupe van 1983

groeten frank
rinco007

Re: op zoek naar weber carburator 34mm

Unread post by rinco007 »

Ik heb nog een montecarlo carburateur liggen voor een 2 liter, weet iemand of dit dezelfde is?
betaveloce

Unread post by betaveloce »

Dag Frank,

ik heb het denk ik al wel eens vermeld, zowel aan jou als aan je zoon, maar ik heb een spaghetti uitlaat liggen. Mag weg voor 130 euro - dat is wat ik er destijds ook voor betaald heb (ik heb de uitlaat na aankoop zelf nooit gebruikt)

groetjes

Unread post by rinco007 »

Deze heb ik liggen.

1x 34datr 4 200
1x 34datr 4 250 h 6
frank kloek

Unread post by frank kloek »

zal het hem zeggen, op het ogenblik zit ik met een ander probleem het carburator probleem is opgelost, maar na een honderd tal km lijkt het of de motor draait maar op 3 cilinders, dus echt onstabiel draaide echt heel goed je kon er een glas water opzetten, nu zelfs nog een emmer zou er zo afdonderen
weet iemand wat het zou kunnen zijn , bougies zijn het niet juist nieuwe.
ZENOBIE

Unread post by ZENOBIE »

Bougiekabels, stroomverdeler, contactpunten,
Lekkende koppakking , zou kunnen dat eens de motor goed warm deze op 1 cylinder doorlaat en dan krijg je op deze natuurlijk geen goede of helemaal geenverbranding meer.
Zoek eerst uit welke cylinder niet meer meedoet, verwissel dan je bougie met deze van een andere cylinder ( spijts dat ze nieuw zijn kunnen ze toch snel stuk gaan ) als dit geen verandering geeft voor de bewuste cylinder doe je hetzelfde met de bougiekabel. indien deze te kort zou zijn dan kan je de bougiekabels ook kontroleren in het pikke donker met draaiende motor, als je vonkjes ziet overspringen dan mag je ze allemaal vernieuwen. Geeft dit nog geen uitsluitsel kuis dan de kontakt staafjes bovenaan in je stroomverdeler en vijl terzelfdertijd indien nodig je contactpunten.
Maar nogmaals ik denk dat je het bij een lekkende koppakking moet zoeken.....................zakt het niveau van je water niet?

Succes.
R16,2 x Moretti 124S,Ford Capri 1.6GT,Opel GT 1.9, Toyota MK 2,Toyota Liftback, 2 x CX Diesel,CX prestige,Audi 5E,Lancia Beta coupe,Lancia DeltaGT, Porsche 924 Carrera GT, porsche 924 Turbo, porsche 944, Ford Probe V6,Lancia kappa, Alfa GTV,Lancia Montecarlo,Mercedes SLK R 171
Post Reply

Return to “NL80 Beta, Gamma, Monte Carlo”