beste mede lancia bestuurders
na een tragisch voorval in de sneeuw het verlies van me sleutel
heb ik mezelf geworden op het oplossen van de dit probleem 1 sleutel vind ik te weinig
dus ik nagevraagd wat ik kwijt zou zijn aan een sleutel om bij te laten maken
dat bleek dus niet mals te zijn 78 euro en dan nog slijpen enz
ik bedankte vriendelijk ook een sleutel bij de sleutelboer wilde ik niet (originaliteit is wel het mooiste)
op internet een orginele slotenset gevonden die voor 70 euro hierheen gestuurd kon worden
dus ik blij
ondertussen de cilinders vervangen alleen
het inleren wil niet echt lukken (van de afstandsbediening)
het gaat goed knipperen van de led op de ontvanger gaat over in constant branden maar geen gevolg verder als je op de sleutel drukt
iemand die hier tips voor heeft
alvast bedankt koen
het avontuur van de verloren sleutel
Re: het avontuur van de verloren sleutel
Gaat de ab niet via het cv relais?
Dat het inleren van de ab nog reageert op je oude sleutel die in de buurt is? Probeer eens met de ab van je oude sleutel de deuren te openen, als dat gaat, dan zullen de nieuwe sleutels via de ab automatisch niet werken..
Dat is het meest zinnige wat ik er over kan zeggen..
:s
Dat het inleren van de ab nog reageert op je oude sleutel die in de buurt is? Probeer eens met de ab van je oude sleutel de deuren te openen, als dat gaat, dan zullen de nieuwe sleutels via de ab automatisch niet werken..
Dat is het meest zinnige wat ik er over kan zeggen..
:s
Re: het avontuur van de verloren sleutel
om weer even een update te geven.
uit de elektrische schema's blijkt inderdaad dat hij over het relais loopt.
alleen zal het hier niet in zitten omdat de centrale deurvergrendeling gewoon werkt
om het te proberen met me oude sleutel zou een oplossing zijn mits het niet juist zo zijn dat ik precies die sleutel nooit had
als het weer wat warmer is zal ik eens de bekabeling nalopen die vanaf de dakunit komt
zoveel haast heeft het ook niet dat ik er bevroren vingers voor wil hebben
uit de elektrische schema's blijkt inderdaad dat hij over het relais loopt.
alleen zal het hier niet in zitten omdat de centrale deurvergrendeling gewoon werkt
om het te proberen met me oude sleutel zou een oplossing zijn mits het niet juist zo zijn dat ik precies die sleutel nooit had
als het weer wat warmer is zal ik eens de bekabeling nalopen die vanaf de dakunit komt
zoveel haast heeft het ook niet dat ik er bevroren vingers voor wil hebben