En nog een nieuwe Thesis rijder erbij....viel niet mee om er eentje te vinden met handschakeling en G3 LPG, maar toch gelukt, een 2.4 uit 2003; de laatste 3 jaar vrijwel niet gebruikt, van binnen en van buiten in prachtstaat.
Het merk Lancia is mij niet geheel onbekend...rij al zo'n 30 jaar Lancia als dagelijks vervoer en ben trotse bezitter van 4 klassieke exemplaren, weet m'n weg doorgaans wel te vinden als er onderdelen nodig zijn...maar:
Er moet een nieuw uitlaat achterdeel met de 2 potten onder de Thesis, en krijg op internet geen enkele leverancier gevonden.
Weet iemand of ze alleen origineel te verkrijgen zijn? Tuynder dus?
Ben benieuwd, groeten frans.
Uitlaat
Re: Uitlaat
Hallo Frans,
leuk! Het wordt nog druk met al die Thessisen op de weg en zeker mooier! Wat betreft de uitlaat. Ik zou gewoon naar Tuynder bellen. Het is een nette zaak en hebben vaak een goede prijs. Althans dat is mijn ervaring. en zoals Rino al schreef. De eerste zaterdag van Juni is de jaarlijkse Thesis BeNe Meeting. Altijd een leuke en gezellige ontmoeting met andere "lotgenoten".(tu)
En ook voor jou, een foto van je diva graag...
leuk! Het wordt nog druk met al die Thessisen op de weg en zeker mooier! Wat betreft de uitlaat. Ik zou gewoon naar Tuynder bellen. Het is een nette zaak en hebben vaak een goede prijs. Althans dat is mijn ervaring. en zoals Rino al schreef. De eerste zaterdag van Juni is de jaarlijkse Thesis BeNe Meeting. Altijd een leuke en gezellige ontmoeting met andere "lotgenoten".(tu)
En ook voor jou, een foto van je diva graag...
Arrivederci,
Hans Blok (NL) Kijk ook eens op: https://www.facebook.com/pages/Lancia-T ... 0685310636
Lancia Lybra 2.0 V5 20 v Comfortronic Baby blue 2000
Lancia Thesis 3.0 V6 24v Emblema Comfortronic (Antonella) Grigio Tiepolo 2002
Lancia Thesis 3.0 V6 24v Emblema Comfortronic (Emilia) Bi-Colore Grigio Tiepolo/Grigio Bottecelli 2006
Lancia Thesis 3.0 V6 24v Emblema Comfortronic (Guilia) Azzuro Dialogos 2003
Farsi notare, senza essere evidente
Mail to: LanciaThesisNetherlands@aol.com
Hans Blok (NL) Kijk ook eens op: https://www.facebook.com/pages/Lancia-T ... 0685310636
Lancia Lybra 2.0 V5 20 v Comfortronic Baby blue 2000
Lancia Thesis 3.0 V6 24v Emblema Comfortronic (Antonella) Grigio Tiepolo 2002
Lancia Thesis 3.0 V6 24v Emblema Comfortronic (Emilia) Bi-Colore Grigio Tiepolo/Grigio Bottecelli 2006
Lancia Thesis 3.0 V6 24v Emblema Comfortronic (Guilia) Azzuro Dialogos 2003
Farsi notare, senza essere evidente
Mail to: LanciaThesisNetherlands@aol.com
O.k; ik ken Tuynder goed, maar ik heb toch op duitse fora begrepen dat er wel degelijk door firma's imitatie uitlaten geproduceerd worden voor heel wat vriendelijkere prijzen als originele..en daar probeer ik dus achter te komen....
grts, frans.
grts, frans.
Lancia 2000 pininfarina coupe HF, Beta Montecarlo ie, HPE ie, Sedan Restyled ie, Delta 1.8 Di, NSU 1200, Delta 1.8 executive.
Hallo Frans, ook gefeliciteerd met jouw Thesis.
Ik beaam wat Hans reeds schreef over Tuynder, ze hebben mij altijd goed geholpen.
Wat jouw uitlaat betreft vrees ik dat er niet snel iemand met de stukken zal komen aanrennen. Hieronder een link die je misschien inspiratie brengt voor een oplossing.
http://www.thesis-treffen.de/index.php? ... &Itemid=22
Groeten, Rino
Ik beaam wat Hans reeds schreef over Tuynder, ze hebben mij altijd goed geholpen.
Wat jouw uitlaat betreft vrees ik dat er niet snel iemand met de stukken zal komen aanrennen. Hieronder een link die je misschien inspiratie brengt voor een oplossing.
http://www.thesis-treffen.de/index.php? ... &Itemid=22
Groeten, Rino
Ha Rino, ik heb ook veel zaken gedaan met Tuynder (de prijs voor de thesis uitlaat is opgevraagd)..maar het kan ook fout gaan bij ze hoor! Goed controleren wat ze aanbieden en leveren!
Betreft de uitlaat: Het lijkt wel of Fiat de fabrikatie van imitatie uitlaten heeft kunnen blokkeren? Van de meeste recente alfas fiats en lancias zijn geen imitatie uitlaten meer op de markt te vinden, zelfs niet van modellen zoals AR159; Delta 3 of Croma!
Betreft mijn Thesis: Die heeft 3 jaar bij een handelaar (gelukkig droog) gestaan, waarschijnlijk onverkoopbaar doordat ie vol storingen zat. Die storingen (EPB/ESP/ASR/km teller) had ik er met behulp van info op deze site, zo uit. Bleek uiteindelijk de stekker op de ABS comp te zijn.
Ik geef hem de komende maanden super groot (preventief) onderhoud en de km's die hij daarna gaat maken zijn hoofdzakelijk vakantie bestemmingen in zuid europa met de caravan! In mei mag ie mee naar zijn geboorteland!
Ben nog op zoek naar voorstoelen met volledige E verstelling en geheugen/verw functie, de staat v/d bekleding is niet belangrijk; ik zet mijn bekleding over. Misschien wet iemand iets?
grt, frans.
Betreft de uitlaat: Het lijkt wel of Fiat de fabrikatie van imitatie uitlaten heeft kunnen blokkeren? Van de meeste recente alfas fiats en lancias zijn geen imitatie uitlaten meer op de markt te vinden, zelfs niet van modellen zoals AR159; Delta 3 of Croma!
Betreft mijn Thesis: Die heeft 3 jaar bij een handelaar (gelukkig droog) gestaan, waarschijnlijk onverkoopbaar doordat ie vol storingen zat. Die storingen (EPB/ESP/ASR/km teller) had ik er met behulp van info op deze site, zo uit. Bleek uiteindelijk de stekker op de ABS comp te zijn.
Ik geef hem de komende maanden super groot (preventief) onderhoud en de km's die hij daarna gaat maken zijn hoofdzakelijk vakantie bestemmingen in zuid europa met de caravan! In mei mag ie mee naar zijn geboorteland!
Ben nog op zoek naar voorstoelen met volledige E verstelling en geheugen/verw functie, de staat v/d bekleding is niet belangrijk; ik zet mijn bekleding over. Misschien wet iemand iets?
grt, frans.
Lancia 2000 pininfarina coupe HF, Beta Montecarlo ie, HPE ie, Sedan Restyled ie, Delta 1.8 Di, NSU 1200, Delta 1.8 executive.