Van mijn lybra lijkt het net of de stuurkolomschakelaar de automatische regensensor niet goed functioneert want soms is de de gehele schakelaar lam doet niks ? is dit een bekend euvel voordat ik alles vernieuw wat niet nodig is, zou het de regensensor zijn, zou het de regelcomp van de ruitenwisser zijn zou het de motor zelf zijn wie heeft ervaring?
gr luc
ruitenwissermoter??
Re: ruitenwissermoter??
hoi had sinds een week dezelfde klachten en vanmorgen gebeurde er helemaal niets meer, alles nagelopen, probleem bleken de koolborstels te zijn van de ruitenwissermotor, 3 stuks vervangen en alles werkt weer als een zonnetje
suc 6
suc 6
Waar heb je de koolborstels besteld?Ik heb namelijk het zelfde probleem.
kijk eens wat vaker naar je interieur.
hoor graag waar je ze kunt bestellen en hoe je ze moet monteren
net een nieuwe ruiterwisser motor besteld bij tynder.kost niet veel ga ik zelf niet voor zitten rommelen.
iets bij de € 60,-
iets bij de € 60,-
tja net offerte binnen van tynder 135 euro excl btw voor de ruitenwissermotor dus 60 euries??????????
Vaste klanten korting? Kerstactie? Sinterklaasreductie? Onbekende-klant-met-pokerface-toeslag? Tja...(:P)
B)-
B)-
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Emblema (2005)
Lancia Lybra Berlina 1.8 VVT Business (2000)
Lancia Lybra Berlina 1.8 VVT Business (2000)
is onbegrijpbaar toch 135 tegen 60 en er zit toch echt maar een motor verstopt
ik ga het straks ophalen zal je op de hoogte houden.

Zeker weten dat de prijs niet voor het mechanisme ipv de motor is? Heb onlangs 65 euro voor nieuw mechanisme afgetikt omdat de passagierskant niet meer meeliep...
Ex-eigenaar 09-JR-DT , moderator Thesis en Lybra forum
http://www.viva-lancia.com/lancia_fora/ ... ybra_1.jpg
http://www.viva-lancia.com/lancia_fora/ ... ybra_1.jpg