gasdempers Beta berlina gezocht
gasdempers Beta berlina gezocht
ik ben op zoek naar gasdempers van de kofferklep voor mijn beta berlina, iemand ze nog liggen of weet waar ik ze kan vinden?
Re: gasdempers Beta berlina gezocht
Als je de lengte meet en kijkt wat voor druk er in zit (staat er op) vraag je bij een automateriaalzaak of ze in het programma zitten
Lancia Delta 3 en Fulvia Zagato 1401 `72 , ex.(Kappa coupe 2.4 enYpsilon 2002 .Fulvia coupe, berline, beta coupe ,beta spider , 2000 coupe ,Delta hpe1999)
goede tip Koos, ga ik dit weekend maar eens doen
En juko; gelukt? Ons destijds niet; we kregen prompt de verkeerde met veel te veel druk en ook nog eens niet passende bevestiging...mocht je er niet uitgekomen zijn, ik heb ergens gegevens/tabellen van een leverancier zodat je zelf kunt uitzoeken.
Overigens bij Emporio ricambi in duitsland hebben we perfectie dempers voor de achterklep van onze HPE besteld; wellicht heeft die nu ook voor de sedan? Fragen ist frei...
Groet, frans.
Overigens bij Emporio ricambi in duitsland hebben we perfectie dempers voor de achterklep van onze HPE besteld; wellicht heeft die nu ook voor de sedan? Fragen ist frei...
Groet, frans.
Lancia 2000 pininfarina coupe HF, Beta Montecarlo ie, HPE ie, Sedan Restyled ie, Delta 1.8 Di, NSU 1200, Delta 1.8 executive.
het is me nog niet gelukt Frans, dus hulp is heel erg welkom. PM gestuurd,
ik heb ze in Duitsland gevonden en gemonteerd. Kan eindelijk de kofferklep weer normaal open blijven.