Zo op de foto te zien een mooie K Coupe te koop, is prijs van 4250 ok?
Groet
http://www.autotrader.nl/auto/lancia/al ... ncia-kappa
Mooie Kappa Coupe bij Moerman Alblasserdam
Re: Mooie Kappa Coupe bij Moerman Alblasserdam
Geweldige auto! Ik vind dit de mooiste lancia coupe kleur (heb zelf een groene...). Ben alleen niet enthousiast over de transmissie 'pook'. Dat is volgens mij geen originele... Ook elektrisch bedienbare ramen ACHTER is een interessante optie...
voor de rest niets dan bewondering voor deze automobiel!
voor de rest niets dan bewondering voor deze automobiel!
-
Klopt die pook niet ? Dacht eigenlijk dat de Tiptronic bakken altijd deze pook hadden ?
JA, die ramen hahaha
JA, die ramen hahaha
Heb deze coupe ook bekeken. Technisch in hele goede staat. Aan de carrosserie en het interieur kun je echter wel zien dat deze Italiaanse bella al 183K heeft gelopen:
- de stoelen hebben instapschade op de buitenste wangen. Herstel in de juiste leerkleur zal wonderen doen.
- de deurposten hebben flink wat lakbeschadigingen, bekend punt van de coupe i.v.m. torsie van de deuren
- bevestiginspunten spiegels zijn aangetast door corrosie
- dorpels hebben scheurtjes in de lak en linksachter opkomende roest
- velgen hebben bijna geen lak meer. Het lijkt wel of de lak er af is gepoetst.
Ondanks deze puntjes van kritiek gaat het hier om een exemplaar waar nooit op onderhoud is bezuinigd en waar met wat werk een top coupe van gemaakt kan worden!
Dat verhaal van die ramen is mij ontgaan. Ik ben nu aan mijn 2e coupe bezig, maar bij mijn weten bestaat deze optie niet. Heb ze ook niet bij deze coupe gezien....wie helpt mij????
- de stoelen hebben instapschade op de buitenste wangen. Herstel in de juiste leerkleur zal wonderen doen.
- de deurposten hebben flink wat lakbeschadigingen, bekend punt van de coupe i.v.m. torsie van de deuren
- bevestiginspunten spiegels zijn aangetast door corrosie
- dorpels hebben scheurtjes in de lak en linksachter opkomende roest
- velgen hebben bijna geen lak meer. Het lijkt wel of de lak er af is gepoetst.
Ondanks deze puntjes van kritiek gaat het hier om een exemplaar waar nooit op onderhoud is bezuinigd en waar met wat werk een top coupe van gemaakt kan worden!
Dat verhaal van die ramen is mij ontgaan. Ik ben nu aan mijn 2e coupe bezig, maar bij mijn weten bestaat deze optie niet. Heb ze ook niet bij deze coupe gezien....wie helpt mij????
ele ramen achter hebben ze niet ,ook een warmtewerende voorruit was geen optie volgens mij
Lancia Delta 3 en Fulvia Zagato 1401 `72 , ex.(Kappa coupe 2.4 enYpsilon 2002 .Fulvia coupe, berline, beta coupe ,beta spider , 2000 coupe ,Delta hpe1999)