Bij mijn Fulvia wil ik het stuurhuis vervangen(lekkage, stuurt erg zwaar), hoe kan ik dit snel en nauwkeurig doen?
graag reactie's gr.Peter
Stuurhuis demontage
Re: Stuurhuis demontage
IK zou beginnen met de hooftremcylinder los te halen van de bekrachtiger en voorzichtig naar voren halen ,dan de rembekrachtiger er tussen uit ,dan heb je ruimte om het stuurhuis te demonteren
Lancia Delta 3 en Fulvia Zagato 1401 `72 , ex.(Kappa coupe 2.4 enYpsilon 2002 .Fulvia coupe, berline, beta coupe ,beta spider , 2000 coupe ,Delta hpe1999)
Dankje wel koos, dat is net wat ik dacht, hoopte op een makkelijker alternatief.
gr.Peter
gr.Peter
Ik ook.
Ben het liefst de Vesuvius. Die ligt de hele dag op zijn rug in de zon te roken en iedereen zegt "Kijk, hij werkt". Toch?
Een mens is eigenlijk uitgevonden om de whiskey te drinken en sigaren te roken. Wat ie nu weer moet met die autootjes? Ik snap er niks van. Zal de leeftijd wel wezen.
Ben het liefst de Vesuvius. Die ligt de hele dag op zijn rug in de zon te roken en iedereen zegt "Kijk, hij werkt". Toch?
Een mens is eigenlijk uitgevonden om de whiskey te drinken en sigaren te roken. Wat ie nu weer moet met die autootjes? Ik snap er niks van. Zal de leeftijd wel wezen.
Huib het is meer de(vrije) tijd die ik een beetje mis,....whiskey drink ik niet......... en rook shag............en die autootjes zijn zo leuk om mee te rijden..............(nog leuker als sleutelen)...........gr.....
Stuurhuis vervangen, wat een fu..............werk,(+/- 8 uur werk) heb ook het idee dat er niet beter gestuurd word(zit mischien tussen de oren).....nu nog voorwiel lagers vervangen(morgen) en dan naar de keuring....en maar hopen!!