Hele nette Kappa gezocht

Auto's en of onderdelen te koop, gevraagd, gezocht.
sweetspeed

Hele nette Kappa gezocht

Unread post by sweetspeed »

Ik wissel maar steeds tussen Saab en Lancia, mijn favoriete merken.
Mocht iemand van een nette Kappa afwillen en dan zal ie merken dat de handel er niet echt mooie prijzen voor geeft.
Zou er interesse bestaan in een jongere Saab, dan wil ik je Kappa wel inruilen tegen een faire prijs.
Ik heb een zwarte Saab 9-3 Sportsedan 2.0t 175pk Arc (luxe uitvoering) 5-traps automaatuit 2003 met 146.000km, voorzien van oa. gescheiden klimaatregeling, 7 speaker audio 150W, bluetooth carkit bury touchscreen met spraaksturing, regensensor, parkeersensor, ivoorkleurig leder interieur, trekhaak etc.

Ik zoek een Kappa, bij voorkeur Coupe of SW vanaf 98. Móet voorzien zijn van leer, liefst Poltrona Frau. Verder liefst met zoveel mogelijk opties natuurlijk. Gedocumenteerde onderhoudshistorie is een plus. Maximaal ca 230.000km ervaring. Geen klapperende onderstellen of uitgewoonde deuken svp.
LPG of benzineversies hebben de voorkeur maar een nette SW JTD mag ook, als ze nog bestaan.

Mocht ik de Saab intussen verkocht hebben dan laat ik het wel weten, de zoektocht naar de LANCIA gaat door.

Grtjs Jorgen
Post Reply

Return to “NL52 Kappa. Te koop / gevraagd.”