GEZOCHT : serie 1 fulvia zagato
GEZOCHT : serie 1 fulvia zagato
Hallo Lancisti,
Ik ben op zoek naar een FULVIA ZAGATO serie 1, technische toestand of 100% compleetheid minder belangrijk, wel redelijk schade- en roestvrij.
Heeft iemand er een of heb je een tip, ik houd me aanbevolen, ophalen in het buitenland is ook geen probleem.
alvast bedankt,
Patrick
Ik ben op zoek naar een FULVIA ZAGATO serie 1, technische toestand of 100% compleetheid minder belangrijk, wel redelijk schade- en roestvrij.
Heeft iemand er een of heb je een tip, ik houd me aanbevolen, ophalen in het buitenland is ook geen probleem.
alvast bedankt,
Patrick
Re: GEZOCHT : serie 1 fulvia zagato
Koen
Lancia Y 1.2 LS 8v '01
Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91
Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14 (Sold okt '24, 10y 3m, 165.600 km)
Lancia Y 1.2 LS 8v '97 (RIP feb '13, 15y 8m, 334.500 km)
Lancia Y 1.2 LS 8v '01
Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91
Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14 (Sold okt '24, 10y 3m, 165.600 km)
Lancia Y 1.2 LS 8v '97 (RIP feb '13, 15y 8m, 334.500 km)
Hi Koen, dit is een 2e serie, ik zoek een oudere.
de prijsrange voor de momenteel op internet aangeboden autos loopt van 4k voor een opknapper tot 30k voor een mooie 1.6 , ik zoek iets tot 15k.
Die blauwe op viva-lancia was interessant, maar helaas reageert de spaanse eigenaar niet meer..
de prijsrange voor de momenteel op internet aangeboden autos loopt van 4k voor een opknapper tot 30k voor een mooie 1.6 , ik zoek iets tot 15k.
Die blauwe op viva-lancia was interessant, maar helaas reageert de spaanse eigenaar niet meer..
Is ineens druk met die Zagatootjes. Er staan er hier twee hardstikke kaal voor restauratie, een S2 1600 en een S1 1300. Komt er nog een aan uit Ierland.
Lucas heeft nog een schuur vol met die dingen. Als je belooft hem hier te brengen voor restauratie doet ie vast wel afstand van een.
Lucas heeft nog een schuur vol met die dingen. Als je belooft hem hier te brengen voor restauratie doet ie vast wel afstand van een.
das dus geregeld ,je hebt gelijk Huib nu ik er een heb is er ineens veel belangstelling voor.
Lancia Delta 3 en Fulvia Zagato 1401 `72 , ex.(Kappa coupe 2.4 enYpsilon 2002 .Fulvia coupe, berline, beta coupe ,beta spider , 2000 coupe ,Delta hpe1999)
-
Ded koers van de Zagatootjes gaat omhoog. >:D<
Daar ligt het natuurlijk aan, Koos.
Er staat een serie 1 voor onder de 15k bij Hans Bezemer in Alphen (?). Staat op zijn website en op mobile, oogt niet onaardig, maar ken de auto niet.
Succes!
Succes!
Vriend van me belde gister van zijn vakantie adres. Hij had een Fulvia Zagato te koop zien staan. Met glazen dak!
Ik heb hem toegesproken. Hij is vervolgens weer de 70km naar de plek met Zagato gereden.
Blijkt een Flavia Zagato te zijn.
We doen in ieder geval ons best voor je.
Ik heb hem toegesproken. Hij is vervolgens weer de 70km naar de plek met Zagato gereden.
Blijkt een Flavia Zagato te zijn.
We doen in ieder geval ons best voor je.
Ik heb zaterdag een veiling zitten volgen bij artcurial, werd een fulvia zagato 67 (met alu body) geveild, maar 7000 eurotjes (ex btw en hamergeld) voor een volledig te restaureren auto vond ik dan toch een iets te groot risico, de auto stond in le mans en ik had alleen fotootjes gezien.
ik blijf zoeken..
ik blijf zoeken..